Alla inlägg under augusti 2012

Av malin nilsson - 9 augusti 2012 11:38

Två dagar off, vaknade idag av att solen sken in i min lägenhet ( Lr egentligen vaknade jag av ett sms, men ändå) Nu har jag fixat lite här hemma, ätit frukost och lite annat. Ska om en timme ta cykeln in till lerum för att möta upp mamma för lite kvalitetstid, även göra ett stopp på systemet, köpa lite vin. För ikväll blir det vinmys. Dagen kommer också självklart gå i träningens tecken...jag tänker, cykel till lerum, en tur runt sjön och ett pass ikväll? Ja, man ska planera strongt, sen får vi se, men det känns ganska stabilt idag.


Är sugen på matlagning och bakning! Tänkte att jag skulle hinna med det nu, får iaf bli en bra middag idag. Funderar på nån gratäng med god sallad till? Lr korv stroganoff. Haha.


Imorgon ska jag hämta A på landvetter på värsta tiden possible, men vad gör man inte? Klart jag gör det. Och på Lör lite fest hemma hos H, blir lugnt för min del dock, jobbar sön. Så det blir antingen dricka lite, gå hem tidigt, lr inte dricka stanna längre.


Nu en dusch! Ha en fin dag alla, och glöm aldrig DU är värdefull.

Av malin nilsson - 7 augusti 2012 12:26

Idag vaknade jag seeeent! Gick även och la mig relativit tidigt igår. Av att jag var trött på riktigt, det är en skön känsla. Jag cyklade till gymmet igår, körde rpm och sen såklart hem igen:) Efter det var jag härligt trött i kropp och knopp! Har precis ätit lunch, taco sallad. Gott, gott. Till middag sen blir det ost/brocolli soppa med en skova bröd till tror jag. Med tanke på vädret känns den middagen väldigt balansfull. Usch vad det regnar!! Är ju förjävligt?! 


Nu blir det en lång härlig dusch, inpackning och lite make så man ser ut som människa.

Ha en skön dag alla och kom ihåg DU är värdefull.

Av malin nilsson - 5 augusti 2012 09:56

Igår jobbade jag med syrran, vilket team! Hur kul som helst. Och oj. vad viktigt det är att vara ledig ibland några dagar, man kommer tillbaks med ny energi, man hinner känna att man saknar att vara där och ett annat stort plus-du hinner tvätta dina kläder!:) Nu sitter jag och äter lite frukost och ska boka ett spinningpass för imorgon. Det är så sköönt att röra på sig. Idag blir det självklart cykel till jobbet, det blir iaf 40 minuters gratis träning som gör att du börjar din dag med energi. På riktigt, jag önskar att jag kunde cykla t.o.m när jag börjar klockan sex..Jag menar det tar ca 20 minuter, är ju ingenting. Ska vi försöka imorgon igen FÖR FEMTIOELFTE gången?!:) Jaa, men det tror jag nog vi gör. Sätter klockan på 04.45 så får vi se, nej det är där jag gör fel, vadå se, klart jag vill sova vidare då. Sätta klockan på 04.45 och gå upp då, cykla och äta frukost väl framme? Ja, det låter ju bra mina vänner.


Igår var jag övertygad om att jag skulle åka till turkiet, idag är jag övertygad om att jag inte ska åka, så fråga inte, för jag vet helt enkelt inte. Jag saknar honom så otroligt mycket, därför är det svårt. Bland de svåraste jag känt. Ändå är det något långt ner i magen som inte känns hundra. Ibland är jag trött på att prata, prata, prata och fortfarande vara osäker. Jag processar, funderar, pratar...och inte blir jag vettigare för det. Det är dock något jag måste processa i ensamhet, för jag måste höra vad jag själv vill.


Nu tänkte jag städa lite och cykla iväg vid tolv tiden, så jag kommer fram i tid, kan läsa tidningen, byta om, osv.


På lör kommer antagligen bästa S hit, long time no see!


Önskar er en trevlig Sön och kom ihåg DU är värdefull.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards