Alla inlägg under april 2013

Av malin nilsson - 10 april 2013 12:15

Sov okristligt länge idag. Är fortfarande förkyld, känner mig absolut inte kry så jag håller mig inne. Ni aaaaaaaanar inte hur mycket jag längtar ut till skogen lr spinningsalen-slutsats. This sucks. So bad. Tar det säkra före det osäkra och väntar tills jag känner mig frisk. Har precis ätit en gudomlig frukost, turkisk youghurt med hallon två lchfbröd med ägg och majonäs och en celsius. Till middag blir det kotlett med sallad och chilibea. Grillad, älskar min quickgrill!

Ska passa på att städa när jag ändå kommer hålla mig inne. Jag blir verkligen inspirerad av våren, vill ha nytt porslin, bakformar, gardiner, plädar m.m Men det blir nog inget med det på ett tag. Alltså, fyra resor har jag planerat hur i hel ska detta gå, jag vill verkligen jobba ***** av mig så jag kan göra detta. Vi får se.


Är på jakt efter nya böcker, är färdig med mr grey drog ut på den sista länge länge.


Ha en fin dag! Haj!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards