Alla inlägg under december 2010

Av malin nilsson - 23 december 2010 23:15

Vill egentligen bara skriva och säga GOD JUL och allt vad det innebär.

Ta vara på Ledigheten (För dom som har den lyxen), Ät god mat, umgås med Familj och vänner och må bra. Ät lite för mycket julmat och mys i soffan. Spela spel och släpp alla måsten.


Själv åker jag till Gran canaria på Juldagen. Ska bli alldeles , alldels underbart.

Nu ska jag sitta uppe ett tag till (Kolla på höstlegender) och filosofera.

Har haft mysigaste kvällen me två av dom bästa!


P.s Idag fick jag några ord till mig. Dom gjorde min dag. Så kan det vara ibland.


Ok, men nu lägger jag ner de här, ska käka lite fler tomtar och dricka lite mer julmust.



Peace, love and understanding!





Av malin nilsson - 22 december 2010 14:16

  

Av malin nilsson - 22 december 2010 14:12

  

Av malin nilsson - 22 december 2010 13:53

" Vi satt ett gäng på en strand, några mil utanför tylösand. Käka korv och chips, rökte för mycket och sänkte en sju, åtta pripps. Jag hade fått span på en dam, som kan få en att bli monogam.Och lite vilt gått fram och började köra mitt stora förförarprogram"


Man mår så himla bra. när man vet exakt vad det är man är sugen på. Ni vet, ibland är allt diffust. Man vill ha nåt, men man vet inte vad. Men igår, igår kände jag det med hela mitt hjärta. Pepparchips!!


Jag måste erkänna en sak. jag älskar Heliga natt, med Tommy Körberg. Tycker den är så himla fin. Så, nu vet ni.

Imorgon blir det bingomys med självaste bingoberra! <3!

Lite pepparkakor, ädelost, skumtomtar och rödvin kanske?


Vi människor kommer aldrig att bli perfekta små varelser. Vi känner, vi lever och framförallt så lär vi. Men vi är också impulsiva, starka, härliga och oförutsägbara.

Man ska aldrig tro att man är perfekt. Ta lärdom av dom äldre, lyssna på era vänner, lär av era misstag, behandla dom som behandlar dig väl, väl.

Tänk inte kritik som negativt, utan nåt att växa av. (Beror iofs väldigt mycket på personen som ger kritiken, den personen har ett väldigt stort ansvar tycker jag)


*Första gången som du ska falla ner i gråt, första gången som du ska tigga om förlåt*


Have a lovely day! (Tänk er denna rad med Twiggys dialekt, så låter det roligare)




Av malin nilsson - 21 december 2010 11:53

Hej du fina!


Allt väl? Här är det väldigt, väldigt bra.

Igår när jag satt helt fredligt och skummade igenom Fejjan får jag en pop up på chatten, Det är K som skriver "Alanya!!!


Jag skriver tillbaks och undrar vad hon går på:) Hon bara: Har du inte läst mailet?

Då ringde jag henne och då fick jag min förklaring.Hon går inte på nåt, utan vår utbildning har ändrats från Danmark, till Alanya, Turkiet.


Då var friden över.


Hade gääääärna åkt tll Danmark. Men nu ska jag till Alanya. Set blir säkert jättebra.

När man betalat in allt (samma pris som de va innan och samma dag, tid) Så kommer man få hemuppgifter hemskickat. Im scööööred! Nädå, det blir säkert bra.


Nu ska jag: Boka en taxi som ska ta mig till landvetter på Juldagen, tiiiiiidigt.

Sen idag på jobbet, köpa två bingolotter till uppesittarkvällen, köpa den där grejen till pappa, slå in ett paket.


Sen ikväll kolla på eclipse, Längtar! Nådå den som ringer mellan 2100-2300 ikväll!!:) Då är det jag och Edward, big time!


Imorgon tvätta!!

Av malin nilsson - 20 december 2010 10:55

Idag blir det jobba! Perfekt! Det är precis det man behöver efter vart ledig en helg helg.


jag har sovit sjuuuukt länge. Sådär länge så man har lite ont i ryggen ni vet?

Nu tänkte jag att jag ska städa undan lite, ta bort sminket från i Lördags (?), ta en gooo låååång dusch och ja, sen är det nog dags att sticka tror jag.


Sitter och glor lite på days of our lives, same drama as always, hur orkar dom haha. Fast, visst det är något underhållande.Gillar Shawn och belle bäst.


Ha en bra dag och kör försiktigt!


*Du strålar, visste du det?*

Av malin nilsson - 19 december 2010 13:56

Hej alla glada skitar där ute!


Hur har ni det?

Jag har det så bra! Haft en helt perfekt helg, ska jobba några dagar till sen Gran canaria.


Igår firade vi bästa C, jätte trevligt! (Hon gör en killer lasagne, detta visste jag inte, men kan starkt rekommendera den hihi)

Så kul att träffa J och K, så otroligt roliga och bra tjejer!


Sen blev det Basic, dancing all night long!


Nu på morgonkvisten har vi beställt pizza (hemkörning is the shit), kollat på film och lyssnat på musik. En riktig slappesöndag.


Bästa helgen.


Ni är bäst!

Av malin nilsson - 18 december 2010 13:24

Maximus!! Me starstruck:)


Har inte sett denna kanon film innan, så såg den igår och gud vad jag älskade den!! Lr om det var Maximus jag älskade? (?)


Hade en trevlig kväll med H igår, lite rödvin, lite chilinötter (som jag råkar sitta och äta till frukost idag), mycket skratt!


Ikväll blir det till att fira min vän C! Whoop, whoop, love u girl!


Skänker även en tanke till Jobbet som ska på julbord och till Murre och gänget!

Let us have a greeeeat evening!


Nu ska jag iväg en snabbis till Lerum, kolla om någpn klädaffär har öppet, Lindex kanske? Whoop!


Ladda the camera också kanske, hade ju varit kul!


Kärlek!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards