Alla inlägg under september 2009

Av malin nilsson - 30 september 2009 15:21

Du har inte lärt dig hur man äter eller? Sitta och smaska i mitt öra, inte ok!! Inte när jag inte känner dig iaf:)


Såååå nära att säga nåt..men det va ju det där att välja sina battles. Så jag gick ur rummet ist och fick slänga i mig min lunch.

Hipp hipp hurra.


Annars, en bra dag på jobbet helt klart!


Ikväll ska ja å P åka och kolla på färg sen träna ikväll och sen senare, vet ej. Lite sugen på ett glas vin kanske?!


pöz

Av malin nilsson - 29 september 2009 20:15

Inte lite så...att om man har en dålig dag lr så, det är då man börjar tänka på gammal skit. Som brustna förhållanden, bråket man hade med henne/honom, att man är fattig m.m  


Inte för att jag haft en dålig dag idag! Idag har vart en bra dag, vart igång hela dagen, t.o.m hann med en fik med bästa V.


Imorgon ska jag jobba, välj ut färg till mitt rum och träna box på kvällen.


såå tjing på er, nu hägrar idol

Av malin nilsson - 29 september 2009 10:44

Idag....


Jobba tills P kommer. Äta en wrap till lunch. Hämta mina kort och scrappa lite. Få besök av D göra fisk till middag.Promma Ev träna, men tvivlar på`t. Blir imorgon ist.


V'äldigt, väldigt lugnt här idag iaf. städat och haft mig.


over and out!!

Av malin nilsson - 29 september 2009 07:30

The gym några timmar. Syster ringde och va jätteförkyld. Oj, va hon ska få måla sen:) Inte dåligt att ställa upp så, på sin lediga dag liksom.


Men hoppas det inte blir alltför många timmar!


swinnng!

Av malin nilsson - 28 september 2009 15:16

Finns en på mitt jobb som är riktigt, riktigt sjuk. Psykisk sjuk.


Hon har varit med om en massa skit i sitt liv, missbruk, förlorat barn, misshandel m.m


Vad tror ni..Har vissa människor lättare att bli psyksjuka och flippa totalt eller är det bara miljö som skapar?


Jag tror att, om du är med om hemska hemska saker i ditt liv  så kan nog vem som helst drabbas. Sen har vissa starkare psyke än andra som gör att dom klarar sig. (väldigt kortfattar förklarat av moi)


Din soffa är rosa. Det e den.

Av malin nilsson - 28 september 2009 12:59

Gud såååå skönt!!


Nu ska jag iväg till Lerum en snabbis, lite ärenden där, framkalla kort, köpa rengöring och scrapbook grejer.

Precis slängt i mig lite frulle, vaniljyoghert och macka med kalkon och gurka, mums.


Hörs sen, har ett speciellt ämne jag ska skriva om sen...psykiskt sjuka människor. Så kom gärna tillbaka i kväll:)


pözz

Av malin nilsson - 27 september 2009 22:30

Innehåller mycket bilder, texter man kan relatera till och att man skriver om mycket olika saker. Tycker vissa. Och jag håller med. Såååå anyway, nu ska jag kolla klart en film och sen zzzovvva.


Btw, läste en artikel om Familj förut.

Vilka tillhör i er familj?

I min tillhör iaf mamma, pappa, systrar, systerbarn, faster och mina vänner.


Det är min familj och min klippa.


Viktigt att veta vilka som tillhör i sin egna lilla familj, även fast man har kanske tusen kusiner och massa annat, så känner man vilka som är ens familja. Im talking la familja här people ok!


A ni fattar, thats why i like u soo, so much:)


natti.

Av malin nilsson - 27 september 2009 12:13

Utan ska jobba. Skitkul vet ni.


Sov länge idag, göööööt va det.

Imorgon är jag ledig och jag längtar som ett litet barn:) haha.


Ska börja dagen med att gå ut och gå och sen bara ta den som den kommer. Ska framkalla lite kort också, kul, kul.


Meeeeeen puss å kram på er ha en myssöndag med massa sova, äta gott och slappa. Om ni kan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards