Alla inlägg under juli 2010

Av malin nilsson - 31 juli 2010 17:06

Och belåten! Ätit en av mina favoriträtter till middag, korv stroganoff. Med morot och sallad till. Mums! Skiiiitmätt nu. nI vet..man äter ju alltid lite extra när man gillar det extra mycket lr hur:)


Igår va en skum kväll, fråga bara min vän E:)


Hihi.


Idag blir det nog in till stan, många ska till resturangfestivalen men ska träffa M och company. Blir nog inte att åka hem till henne innan tyvärr, ingen som kan möta mig, boooo. hatar åka sj till hisingen och såna andra ställen Har hänt fö mycke skit helt enkelt.


Nä shit skriver mer imorgon, haaaaj!

Av malin nilsson - 27 juli 2010 16:47

Kycklingsallad, det är ju faktiskt väldigt, väldigt gott lr hur? och nyttigt! Relativt.


Nu blir det snart träning och sen en film, tänkte ja skulle cykla till träningen, men hinner inte det...hmm:)


Har typ inget å säga. Jo en sak, längar till helgen. Och sen vill jag åka till thailand i Jan, är beredd och boka nu, nån som är är sugen?


Hej hej ses på stan!

Han

Av malin nilsson - 26 juli 2010 16:43

Kommer få äta upp sin attityd, så är det bara. han vet det inte nu kanske, men man kommer ingenstans med en sådan attityd. Men en sån sak är svå att lära någon, det kommer helt enkelt med tiden. När man är mogen nog att vara utan sitt egna ego. Du kanske behöver få dig några törnar för att fatta detta, men det kommer, det kommer.


Så släpp de. För din egna skull.

Av malin nilsson - 26 juli 2010 13:02

Är ledig idag! Har lite att göra, mest roliga saker. Ska börja dagen nu iaf med en promenad runt sjön och sen god frukost (Paulins musli med blåbät och vanilj, färdigpressad juice och leverpastejmacka) Erkänn mums!


Sen till middag blir det pasta/kycklingsallad med fetaost kräm. Sug på den ni!:)


Nä men seriöst ska njuta av min dag.


Hörs sen, ska ut i solen nu Pözz

Av malin nilsson - 25 juli 2010 13:10

Att! Kolla en sak på banken (alltså internet banken) Göra pastasallad alá 4-5 portioner så jag har ett tag framöver. Köpa skålar på servette och ev hinna ta en promenan innan jobbat som börjar kl fyra! va tror ni...hinner man det?



Min mob e på lagning, men jag har e annan tillfälligt.


hej.

Av malin nilsson - 25 juli 2010 01:29

  

Av malin nilsson - 24 juli 2010 15:28

Först vill jag faktiskt börja med och skriva att jag är FETT besviken. Fett besviken på min cp telefon som alltid ska cpa sig! Nu t,e,x får jag inte på den. Såå har lagt mitt simkort i en annans telefon och den ligger och laddar sig hos mamma och pappa. Men! Jag vill ju ha miiiiin telefon! Lr hur? Så på Måndag kommer jag prioritera att åka till el giganten och lösa problemet. Thats it .


Åh så roligt igår! Massa fina vänner, god mat, och sen party party!!


Älskar stämningen inne på salsa klubbar...sexy!!


Nu jävlar åker vi och jobbar, inte hunnit göra nån mat för jag vaknade alldeles för sent, så får bli modifast och banan. jaja, nyttigt iaf:)


Hörs imorgon!


P.s Blev glatt överaskad då ja helt plötsligt såg min fry stå på dans golvet, in all its glory:)


Men..Hur fan lyckades du bi så full? Du va ju på pinky pink? AAAhahaha.


Kärlek!


Och mycketr trevligt att träffa As pappa och syster. Så mysiga!


hejdå

Av malin nilsson - 24 juli 2010 03:15

jag skulle blogga , men vet ni vad? John blund kom och knacka på och...jag tror jag släpper in han. Faktiskt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards