Alla inlägg under november 2011

Av malin nilsson - 30 november 2011 10:31

Idag har jag haft en jättebra start på min dag. En sån morgon, då jag mår som bäst. Ställde klockan i tid, åkte på ett viktigt möte, sen vidare för att träna lite och nu hemma för att äta frukost och göra sig iordning för jobb .Ävenf ixat en annan viktig sak, med hjälp av min tokunderbara systerdotter. Men dåså, bra då är jag redo för jobbet!


"Följ min blogg som blivande 4barns mamma och 21 år i sept:)) var det nån tjej som precis la ut..jag skulle skippat smiletecknet om jag var du. Ja, jätte dömande är jag, men jag ser inget som helst positivt med att vara 4barns mamma vid 21 års ålder.


Hoppas det inte finns nån princess tårta kvar på jobbet...för då måste jag offra mig och äta en bit:) (Princess tårta var en av de sakerna jag tänkte mycket på i Tukiet. Som jag kunde sakna...bara få ta en liten pudrig, härlig grön bit och njuta av sötman som nuddar min tunga och gom!:) (?)


Jag vill köpa ny bil. Jag vill åka och hälsa på Lisbeth i thailand om några månader. jag vill ha en camera. Jag vill betala av min kreditskuld. (Vilken inte är stor, vill bara inte ha de tusenlapparna "på nacken" Och vet ni vad...allt detta ska jag också göra. För har man viljan, så har man också målet.


Nä, dags att hoppa in i duschen så man inte kommer och luktar skunk och därmed skrämmer bort alla kunder!


P.s Min vän ska gifta sig i Maj. GIFTA SIG! Så glad för hennes skull.


Nu som sagt kapten röd och en dusch och hoppa in i uniformen. Har ni lyssnat på texten i kapten röds låt, ju mer dom spottar? Stämmer till hundra procent.


Önskar er en fin dag. Tack för att du finns, DU är värdefull och gör världen till en bättre plats för så många människor. <3

Av malin nilsson - 29 november 2011 18:49

Idag har jag lurat omkring på jobbet och tvingat alla att lyssna på "ET phone home" som jag hittade, fanns som någon signal i min telefon. Hysteriskt kul tycker jag själv, DET är humor!:) Annars har det varit en superdag so far, jobbat , ätit en god kebabsallad och hämtat ut ett paket från eleven.se. Åh vad jag älskar den nätbutiken. De har ju märken som inte finns i stan te.x Denna gången blev det en håkanssons fuktmist och ett läppglans från duwop, ett av mina favoriter. Wee vad skoj! Nu ska jag prata lite med darling sen lägga på ett kol...tur att min tv inte funkar, hände nåt när det var strömavbrott och har inte haft tid att kolla vad som är fel...lr rättare sagt, har gjort andra saker än att titta på tv, så har inte behövt.


Hoppas ni har en fin kväll. All kärlek, ville bara ika in och säga hej.

Av malin nilsson - 27 november 2011 14:43

 

Av malin nilsson - 27 november 2011 14:40

 

Av malin nilsson - 27 november 2011 14:05

Kollar på girls of the playboy mansion and i get it, i really do. Jag menar Playboy är en stor grej. Pengar, publicitet, fame, alla fester med mera...men tjejerna, ligger de med hef tror ni?? Jag tror inte det, seriöst...han är för gammal och jag tror inte tjejerna är så sugna på honom. Lr? Det är klart han är ju hugh Hefner, mannen, myten, LEGENDEN:)


Just nu i denna sekund sitter jag och fasar mig för milen jag ska promma om två timmar, usch sitter och fryser och vädret ute är piss. Men OM det är dags, var några dagar sen jag både promenerade lr tränade. Ikväll blir det lugnt! Jag veeet att det är 1a advent idag, och man ska pynta, dricka glögg och sånt..jättemysigt, i all ära. Jag tycker verkligen det. Men jag är inte på humör för det idag och gillar inte att göra saker halvdant, så väljer att göra det imorgon ist.


Imorgon kväll kommer två av mina tjejer hit på middag, längtar!


Om fyra dagar ska jag mysa sönder mig...OM jag har saknat det! Saknar den närhet som jag Z delat. OOOOOOoooh!!


Önskar er en fin Söndag. All kärlek.

Av malin nilsson - 26 november 2011 14:30

Vaknade precis efter en sjukt bra kväll på La casa igår! Slötittar lite på kär och galen på femman och funderar starkt på vad jag ska inta för föda denna härliga, lite halvslöa Lördag. Lite godis kommr det iaf bli, det är jag säker på. Tanken var att jag skulle träna idag...jag har inte släppt den tanken helt, men jag är inte helt säker heller, haha. Tolka det som ni vill.


Fick en så himla fin kommentar igår från en bekant, ni vet en sån där som kom direkt från hjärtat, så jag blev helt varm i hela mig! Den gjorde min hela kväll faktiskt. Kram på dig.


Men lite om kvällen då, en hel del vänner och bekanta (Skitkul), massa stammisar från statoil (Bless their hearts), jobbade med en helt GRYM tjej som jag inte hade träffat innan, en skittrevlig tjej!

Sammanfattning: Vi är ett skittrevligt litet gäng, då inräknat vakterna som alltid är supergoa! Speciellt en kille, som jag tror jobbar där varje helg.


Hade en...vad sa man säga, a moment helt enkelt igår...ni vet hur vissa människor från ens förflutna kan framkalla minnen, bara genom att säga en mening...lr ibland bara ett ord. Vi delade två meningar med varanndra och jag fick en verklig aha upplevelese då jag svarade på hennes fråga. Milslångt i tell u, MILSLÅNGT och jag är så lycklig. "Klappar mig själv på axeln"  Ingenting man behöver dela med omvärlden, vissa saker ska man behålla för sig själv.


Nä, om jag ska...gå och göra något vettigt?! nja, fåt suga lite på den karamellen. Ikväll blir det jobb igen, kom och häng please!


I LOVE YOU. DU är värdefull! Kram


Av malin nilsson - 25 november 2011 16:08

Har varit i stan idag och köpt lite behövliga småsaker...smög in en sväng på JC och vad kommer man ut med om inte ett par skinnyjeans? Galet! En stoooor eloge till säljaren nere på JC i kompassen, vilken jävla härlig människa och grym säljare! Hjälpsam, uppmärksam OCH supertrevlig, utan att vara överdriven. han borde typ få löneförhöjning.


Hittade ett par jättefina i stl 29. 29 liksom, känns skitbra! Nu -10 kilo, and i tell u this and i mean it...don´t come back, EVER. Sätt dig på nån annan, nån elak jävel.

För att prata i kontraster så sitter jag nu här och mumsar på skumtomtar och julmust. Gott. God middag har jag också hunnit äta, fiskbullar DET är fina grejer!!

Duscha så man blir lite freeeeeesh kanske? Ja, kan vara en bra idé.


Imorgon hoppas jag att jag hinner med att träna, går det några dagar så saknar man det verkligen.


Btw, jag har hittat min favorit duschcreme och jag byter aldrig tillbaka, barnängen yogurt, VANILJ och HONUNG. Mysig!!


Blev väldigt less på vädret idag, men det är som man säjer..lite shopping kan göra var kvinna glad igen!


Ja, det var inte direkt någon röd tråd igenom detta inlägget, hahaaaaaaa. Men ändå. Tack för att du lyssnade!


Önskar dig en fin kväll, kom gärna till La casa och umgås, puss

Av malin nilsson - 24 november 2011 13:39

Phu, precis vaknat kan man säga. Så blir det ibland när man jobbat stängning. Man får helt enkelt gå upp när kroppen vill gå upp..ibland är det klockan elva och ibland ett. Tänkte köra en favorit i repris, frukost och sen åka och träna. Jaa, gud vad skönt!


Sen blir det möte och sen...well, inte så mycket mer faktiskt. En ganska så skön och behaglig dag om jag får säga det själv.


Fick mail från Lisbeth förut, min vapendragare i Turkiet. Hon åker till thailand om en vecka och börjar jobba som rundreseguide. I wish her all the best from the buttom of my heart, hon är helt fantastisk Lisbeth! Min stora stöttepelare där nere. Love you.


På Måndag ska jag ha lite tjejmiddag, vad ska man hitta på? Funderar på att göra min goda thairätt..lr nåt annat, inte bestämt mig än.

Faen vad timmarna rusar när man sjusover såhär, dags att sätta igång tror jag bestämt.


Hoppas alla är vid gott mod och att denna Torsdag är fin. Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards