Alla inlägg under november 2009

Av malin nilsson - 30 november 2009 19:12

Framför tvn nu, its been a looong day


Middag i stan på lör<3

Jobba fram till tors, förhoppningsvis fre


peace out!

Av malin nilsson - 29 november 2009 23:20

Pitt. Behöver jag säga mer?


Heta kroppar, snygga människor, grym film och brad pitt liksom.


Att jag har missat denna underbara film.


Å min förkylning känns bättre för tillfället, grymt.


sååååås ska de ju va!!

Av malin nilsson - 29 november 2009 16:36

Snygg klänning

Leggings och stor oversize kofta till

Partyskor

Stor mörkbrun väska

Av malin nilsson - 29 november 2009 15:59

av en "skinny bitch" måste väl vara Meral tasbas..lr?...


Vad irriterande det är när man ser någon på tv, i en intervju lr så som man beundrar, lr som man tror är jävligt smart och så...men så visar det sig att dom knappt kan prata. Som dregen t.e.x Inte att jag beundrar honom, men fick så skev bild bara när han var med i ett program igår. han visste typ inte vad han  snackade om och kollade ner i marken hela tiden..rockstarisch, i dont think so.

Av malin nilsson - 29 november 2009 13:25

Såg "Gossip" för första gången igår. Den filmen med hon...va heter hon...blond söt tjej, har en känd mamma (och pappa för den delen) Jo, Kate hudson!


Skulle precis gå och lägga mig, men så började jag slö titta lite på den och fastnade direkt...shit vilken film. Den var ju skitbra. Lite konstig och lite weird men riktigt bra.


Min näsa är fortfarande inte bra. Ska ut och gå nu tänkte jag, knappt vart ute på hela helgen, kanske är bra med lite luft? Har ingen feber, men en jävla jobbig förkylning som sagt.


Idag ska det städas och julpyntas också, wehoo. Älskar julen.


Så alltså, no time to waist, på med pantalongerna och ut och traska. (har säkert gått upp 2 kilo denna helgen alone, suttit inne och tyckt synd om mig själv, haha)

Käkat onyttigt och bara deeeeegat.


hej, glad 1 advent på er!

Nu

Av malin nilsson - 28 november 2009 15:29

Har jag vart å köt nån kan jang shit, bara å vänta å se om det är THE shit!

Tog en shot, å jag blev inte sämre iaf:)


Nä, dags att käka (kyckling/potatissallad)


sååå smell ya later

Av malin nilsson - 28 november 2009 14:04

Störande. Vet inte riktigt vad som är felet med mig liksom. Förkyld och lite feber (känns det som) Måste ta mig till ett apotek för jag måste vara frisk tills på Måndag. Så e de bara.


Fick ett glas mazi av S igår, hade glömt bort hur GOTT det är! Absoluta favorit vinet, när det kommer till röda.


Nu ska jag iväg, först till apoteket (hoppas fanskapet har öppet) och sen till servette, förbereda för en myskväll, köpa lite vörtbröd, skinka, julmust...och oliver:) och kanske lite godis, ja så får det bli.


Adios amigas

Av malin nilsson - 27 november 2009 15:51

Ibland skriver man ju så jäääävla tråkiga blogginlägg!

Det lbir så bara ibland.

Jag grämer mig (säger man så)

Hade verkligen, verkligen velat gå ut i helgen! Dels för att träffa vänner och även för att fira! ...


Ska hem och käka hos mamma och pappa idag iaf, kan inte riskera att gå ut och bli sjukare.


Jag vet, jag vet, är OFTA förkyld, men kan inte hjälpa det. Har pratat med min läkare hundratals gånger, men hon säger bara att vissa blir mer förkylda än andra. Kul liksom:)


Även fast jag känner mig dålig, så mår jag riktigt bra!


haj

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards