Alla inlägg under maj 2010

Av malin nilsson - 30 maj 2010 22:06

I only have one thing on my mind at the moment. Jupp.


Idag är det alla kära mammors dag! Det firar vi med tårta och bullar, i vår familj iaf. Himla trevligt! Så sällan man träffas allihopa!


Jag mådde iaf Prima i morse, tror alla andra i kommunen va bakis som svin men icke jag!


Innan klockan hann slå tolv så hade jag gått runt sjön, handlat frukost, snackat skit me E och lite annat. Så duktig jag e asså, det e fan inte sant detta:)


Dags att sova nu kanske, ska upp tiiiiidigt! Så tidigt att det borde vara förbjudet:) Nä har inga probs me det faktiskt.


Så, Måndag imorgon. Denna vecka önskar jag mig: Massa mys! Fint väder! Kyckling baguett me C på tin tin! Sex and the city filmen?! Mera mys! Fika me underbara människor! Mycket jobb!(Kul som satan)! En städad lägenhet! Massa träning (lr a promenader iaf! Sist men inte minst...FINT VÄDER!!!!!!!!!!!!!!


Peace!!

Av malin nilsson - 29 maj 2010 13:44

Igår var jag lite seg, så tog mig en power nap runt 18 tiden, men sen fick jag änna rycka upp mig, det vankades ju förfest!

Såå gick över till E och alla brudar slöts upp och vi hade hur KUL SOM HELST. Som vanligt.


Sen HAHA gjorde hälften av oss misstaget att gå till basic runt elva tiden (medans de andra åkte till torget) Men vi orkade inte vänta på den andra taxin, så då kom jag på den smarta ide´n att dra dit!


Fem hästar där, en sket på stig så att säga. BuzzKill.

Sov typ själv i natt...Fast ändå inte...haha, ja den kan ni ju klura på.

Puss på er.

Av malin nilsson - 22 maj 2010 14:02

Inte fanns de nån tid idag inte,MEN nappade en tid imorgon 12-16! Gött!


Har en härlig dag idag, njuter av min ledighet!

Grilla sen. Mums.



Av malin nilsson - 20 maj 2010 10:41

Såååå, igår kom vi alltså hem från underbara high chaparall! MEN! hemresan var väl sådär, om jag skriver det milt. Jag lyckades bli så jäkla dålig!

Tyckte ju inte att jag drack så mycket...men det tycker man väl aldrig:)


Min chef fick stanna bilen och hej å hå! Hua!


Vi hade det iaf jättebra! Tycker om mina kollegor sååå mycket!


Nu snart kommer R och hämtar upp mig så jag kan hämta min bil är han inte en pärla?


Jag hoppas nästan på jobb i helgen, för nu är jag pank! Pank, pank, broke!


Nu ska jag in i duschen, packa upp my stuff!


Ciao

Av malin nilsson - 15 maj 2010 15:16

Jag som är löjlig. Men a det kändes.



Av malin nilsson - 13 maj 2010 19:13

Energin slut. Jobbat hela dagen och städat nu här hemma, börjar bli riktigt fint nu. Men nu dog jag. Ska slappa resten av kvällen.


Bestämt dag med bildoktorn också, grymt! Han är grym!

Nu är det i princip bara en viktig sak till att "fixa", ringa öron, näsa hals mottagningen på Måndag.


Min axel e såå mycket bättre, kortison spruta va nog the shit. Kan känna liiite då och då, men inte gått så lång tid än.


Jajaså är det people.


Å måste berätta, C har ju försökt lära mig att dricka kaffe i typ 10 år nu. Har gått sådär. Så pröva ja en kaffe på jobbet idag, latte med choklad i. Sååå gott!!!!!!!!!


Nu some serius slappingtime imorgon fyller jag 22:)

Av malin nilsson - 12 maj 2010 20:36

Mig själv på axeln. Vart en väldigt produktiv dag, jobbat, städat ringt ett viktigt samtal.


Allt från Rihanna till celine dion har gått varm i min spotify idag.


Just nu celine dion med låten beauty and the beast. Lyssna. Å njut.


Nog över till E sen och tjöta lite, har ju sovmorgon imorgon..:)


Massa skoj på G! Birthday, inflyttfest, Betnér, High chaparall. Weii!!


Hejdå på er.

Av malin nilsson - 12 maj 2010 16:28

ÅÅÅÅ en köörv te han som ligger å sover i biiilen också! På skånska (va annars)


Tur jag är så lugn och fin som jag är:)


Tänkte ta och ringa E nu och tjta lite. Är allt lite seg, man orkar inte göra allt för mycket idag asså.


Grattis till F och till P btw!!


Ä det här bli inge bra vi går å sover lite ist. hej.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards