Alla inlägg under januari 2009

Av malin nilsson - 28 januari 2009 15:47

Packa och inte för mycket saker, man packar alltid för mycket, lr hur?


Sen hälsa på A, sen sova hos mami å papi


kram så länge

Av malin nilsson - 27 januari 2009 21:14

Nån gång velat ringa någon...men ni vet att personen fortfarande är som den är och man blir bara besviken. Då är det ju egentligen en ide av den personen man vill ha?


Nä, nu stänger vi av skiten!! aighhht!

Av malin nilsson - 27 januari 2009 21:02

Lyssnar på westlife för fulla halsar. Det är min städskiva:) Hoppas inte grannarna vill strypa mig. Men man kan faktiskt inte lyssna på westlife på låg nivå) ja vet...west life liksom...så 02:)


Man blir lite sentimental av denna skivan, lr jag blir det iaf. Hjärnbarken sätts i arbete så att säga.


I dont wanna fight no more, i forgot what we were fighting for..


How can i live, when everything that i adore, and everything im living for, girl its in you...


The only dream Iv  ever had is being with you, i know that we can make it right, its gonna take a little time..


Jag blir så himla lycklig när jag ser 80 åringar gå arm krok och man ser att dom är så lyckliga med varanndra...tänk att dom levt så i 50 år kanske...RESPECT!!!


True love. Det vill man ju alla ha, även om man inte erkänner det.


Fast honestly,honestly jag trivs väldigt, väldigt bra som singel. Men inte just nu. Inte när denna skivan är på....


BÖÖÖLLLLLLL.

Av malin nilsson - 27 januari 2009 17:05

Att jag behöver köpa ansiktsrengöring och strumpor, så gör det nu. Lika så bra, lr hur...

Av malin nilsson - 27 januari 2009 16:33

Så blir det när man äter tacos, det är så gott. så man äter alldeles för mycke)


Nu ska ja kolla one tree hill, sen städa å packa.


peace


Av malin nilsson - 26 januari 2009 23:18

Fan skrev värsta långa och så försvann det....va helvette!!!


Skrev nåt i stil med att jag vart jävligt trött idag och längtat efter min säng hela dagen....so here i come!!!


Imorgon blir de möte på jobbet, noppra bryn kl 2 å lite träna packa å städa. Fullt upp tills torsdag änna..


Natti

Av malin nilsson - 26 januari 2009 13:30

Är as stressad, åker på torsdag. Gaaaaahhhhhh!

Av malin nilsson - 25 januari 2009 22:01

Har sovit sen klockan sex och vaknade till nu. Tog bilen till ica och tokshoppade två stora redbull och ravioli. När jag kom hem hade jag fått ett meddelande från nåt skumt nummer, så jag skrev tillbaka "vem e de?"


Fick tillbaka "T".


Han skrev att han saknade att prata med mig. Jag skrev nåt i stil med, hade du spelat dina kort väl, så hade vi nog gjort det idag.

I såna här tillfällen gäller det att vara stark. Att inte skriva tillbaka att man saknar personen. För även om man gör det, blir det bara värre. Fan, jag va ju färdig me de där liksom..

Anyways, jag tänker med hjärtat kommer ALLTID göra. Hellre emotionell än rationell...nä, vet inte va ja snackar om, går och lägger mig igen. Tokätit ravioli nu, buuuurrrp.


En annan sak bara, va ville du liksom?! sista du skrev va, "ja vet, förlåt"

MMMMMh, jag vet också!!!!


gonatt...igen..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards