Alla inlägg under februari 2010

Av malin nilsson - 28 februari 2010 13:57

Tyvrr inte skriva nåt intressant idag, jobba, sova, sen THAILAND BABY!!!

Av malin nilsson - 27 februari 2010 13:57

Människor är sån besvikelse för en.


Har två exempel. Båda killar....såklart:)

Förr tog jag det personligt. Inte längre.


Jag har pushat mig själv sååååå långt för dessa, försöka hjälpa dom o.s.v, för vad? Är det för min skull eller deras? Båda kanske?


Mest beror det nog på att man blir så FRUSTRERAD att dom inte fattar...u feel me?


Och sen då när andra tjejer ger sig på samma sak så känner jag bara....fan va skönt, be my guest, ta över "ansvaret" e ni så dumma i huvudet så ni tror att ni kan fixa dom så varsågod


(Kom ihåg det att inte ta allt på blodigt allvar här i bloggen, bloggar oftast om sånt jag känner just NU)


Samtidigt så kan man bli lite sur, för att vara ärlig, om nån annan "fixar" dom..

Typ, varför kunde HON och inte JAG?

Men dessa tankar brukar gå över på sisådär 3 sek.


Nu måste jag in i duschen, skittrött är jag. Boo.


Av malin nilsson - 27 februari 2010 13:08

Lördag idag people!


Igår jobbade jag ett megapass på gymmet, sen hem och myste. Gick kvällspromenad med H, mycket trevligt!


Idag ska jag jobba kväll, börjar fyra. Samma shift imorgon.


Och ja, sen drar jag. Packat har jag gjort och allt. Så ja, everything´s cool!


Ha en rolig helg alla och till er som ska festa säger jag HELL YEAH!

Av malin nilsson - 27 februari 2010 13:07

  

Av malin nilsson - 27 februari 2010 12:58

  

Av malin nilsson - 26 februari 2010 09:52

dagen på LÄNGE igår!! Men hann med det jag skulle iaf med nöd och näppe! Så nu är man inne på rött körl(?) igen?


Nu ska jag göra ett tolvtimmars pass på jobbet....dont nobody talk to me:)


pöz å köz

Av malin nilsson - 25 februari 2010 10:21

Rulle hela dagen!


Och dagen börjar NU!!


Först på listan: Tanka, besiktiga bilen, handla.

Av malin nilsson - 24 februari 2010 18:23

Ska kolla den  lipfilmen med cameron diaz om två timmar typ när jag städat klart här. Lär ju lipa IHJÄL MIG!!


Usch en sån Malinfilm det lär vara.


En annan sak...Fan vad jag är bra! Grymt stolt över mig själv, på alla sätt och vis. Får man säga så?:)


Iv got the fever, the thailand fever BIG TIME!!


Jag och faster ska sitta på balkongen och dricka vin på kvällarna, på dagarna ska vi alla bada, sola, umgås och bara VARA!!!


Ser såå fram emot detta.


Älskar er! (ni vet vilka ni är)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards