Alla inlägg under juli 2009

Av malin nilsson - 31 juli 2009 11:37

Att du kan me, att gå sönder överallt:) ba blupp, blupp å blupp igen. Så nu måste jag iväg och köpa lampor! Så det blir en sväng i lerum nu. Lampaffären och systemet. Och KANSKE en sväng till newpoint...ba titta lite..


see u later!!

Av malin nilsson - 30 juli 2009 22:07

Ser fram emot imorgon, mys å middag med M och S!!


I need it baaaad!

Ska städa och fixa lite imorgon också. Å en go morgonprommis.


natti

Av malin nilsson - 30 juli 2009 14:24

Måste klaga...


Blir galen på vädret!!!!! va fan. Det e jävligt tur att man drar till rhodos snart, annars hade man ju blivit deppig som fan.


Kommer va fattig denna månaden, 1500 till pappa, för thailandsresan, minst tre tusen till grekland. Ja, det blir ingen shopping denna månaden om man säger så!


Vill till frissan, men tar det efter grekland. Ilandsproblem, jaja:)


Nu kommer åskan också!!


WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!


Iväg å jobba nu. Med söta E, så det e trevligt!!



Av malin nilsson - 30 juli 2009 12:47

E de tråkigt, lr e de tråkigt??? Boring!!!!


Jobbar kväll idag, sen ledig två dagar, thank god!


Imorgon va de tänkt skara sommarland, men det är inte ens i närheten av kanonväder, så vi väntar med det. Är man på skara, ska det vara strålande sol, annars kan det kviitta!


På kvällen blir det till att träffa M och S, trevligt, trevligt!!


Lör vet inte än, nåt kul hoppas jag!


Känner mig lite småförkyld, hoppas det kommer lägga sig snart.


puss!

Av malin nilsson - 29 juli 2009 22:01

Kondom för tjejer...vadå jobbigt sätta in den :) haha. E nog INTE många som använder en sån haha.


Köpte en bok igår, mia törnbloms bok "så dumt" ser fram emot att läsa den. Älskar att läsa! Tyvärr blir det inte alltför ofta. Men när man väl har en bra bok, så e det svårt att släppa den.

Men ikväll blir det nog inget, skittrött, sova nu.


Toodi-goodnight-loooo på er!

Av malin nilsson - 29 juli 2009 12:39

Av att jag kände mig lite förkyld. bläää.


drömde också värsta konstiga drömmen inatt, V va me mig


orkar inte skriva nåt bra idag, så heeeeejdåååå!

Av malin nilsson - 28 juli 2009 14:05

va bara tvungen att köpa denna burken på ica idag, summer edition. Sen va den inte så god, men ändå:)


Svennebanan!!!!!


Nu ska jag börja jobba strax. Ev skara nu nån dag också.


När jag vakna idag hade ja fått ett mess, av en person som inte skickar så många mess:)


Bye 4 now

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards