Alla inlägg under oktober 2010

Av malin nilsson - 30 oktober 2010 14:39

Det måste typ va ett skämt eller...? Det programmet på MTW?

Så jääävla bortskämda OMG. Riktigt läskigt att titta på faktiskt.


Så anyway. Idag sov jag läänge. Och ska strax förbereda mig för jobb Thats it liksom.

Måste hinna köpa ett kycklingbröst som jag kan käka till middag. Mums mums med massa tomat, avocado och fetaost till. Yummi.


Idag är det en riktig festdag så jag hoppas alla som ska festa får en GRYM kväll!


A men absolut, vi säger så.


Hej!

Av malin nilsson - 29 oktober 2010 16:32

"Det är dags för fredagsmyyyyyys, om det så är det sista jag gööör"...?


Nja. Inte riktigt. Ska nämligen jobba hela helgen.

Tänker på mina grisar M och S som sitter på AW och gottar sig!! Gaaaah!


Grejen är ändå den, att om jag ska ha råd med allt jag kommer behöva ha råd med måste jag jobba typ röven av mig de kommnade månaderna. Jobbar mer än gärna julafton och andra storhelger. (Bra pengar)

Jo en sak ska jag unna mig! Klippa och slinga håret, för lets face it, ingen tjej mår bra av att gå runt med sunkhår.

MEN! Det blir ingen ny vinterjacka, inga vinterskor, inga vinterkläder, a inge ball liksom.


MEN! Jag har betalat av lite av min kredit denna månaden (Lr a ganska mycket faktiskt, så mycket som jag kunde) Å det finns ingen bättre känsla än det.


Sen kommer jag missa massa roligt som att gå ut och sånt, men ni vet hur det är!

Ibland är man cashking och ibland inte.

Nästa helg ska jag å mina systrar (Lr två av tre iaf) Ha mys kväll på Lördagen af, ska bli himla skoj.

Äta lite god mat, dricka lite vin och spela nåt roligt spel. Bara umgås.


Nu ska jag slappa lite innan jag förbereder mig för jobb, blir en kort dag idag, bara sex timmar. Men det är behövligt ibland också


Ha de BÄST alla ni som inte jobbar

Och M och S, tänker på er,är ledsen att jag inte kunde joina, ha den bästa kvällen.

Av malin nilsson - 28 oktober 2010 12:34

Ett dygn kan se väldigt olika ut. Väldigt olika faktiskt. Ibland gör man ingenting. Ibland jobbar man låånga dagar.

Och ibland får man ett ryck att man ska åka till Stockholm. Som jag fick..

Tänkte att va fan, är ju bättre att åka på eftermiddagen så jag slapp skynda som fan på morgonen.

Såå, jag lämnade min tvätt i tvättstugan (Please grannar, be understanding..:))

Skyndade iväg att ta kopia på pass och körkort.

Träffade upp min fina syster och sov hos henne och hennes härliga familj.

Sen en annan sak Ni vet på tåg, så brukar dom säga nåt i stil med "Tåget avgår" lr nåt liknande. men nej. JAG SKOJAR inte när jag säger att tåget avgick precis när jag satt fötterna inne i tåget no  joke, jäääävlar vad jag stressade. (Har ett fett munsår och munblåsa, är nog resultatet av det)


Just det har ju inte berättat för alla, men anledningen till att jag åkte till Sthlm var för att jag var med på en rekryteringsdag för Apollo, reseledare.

Massa mysiga tjejer var det där och vi hade jätte trevligt. En låång dag var det. Redovisningar,informaton m.m


Inom en vecka får vi svar om dom vill ha med oss på utbildningen i  Feb.

Så bara att vänta.


Nu vankas jobb, mycket jobb! Hela veckan ut sen hela veckan nästa vecka. Inte helgen dock..lr inte vad jag vet nu Skulle kunna tänka mig att hoppa in som bartender nånstans faktiskt


Puss på er från en trött Malin.



Av malin nilsson - 25 oktober 2010 19:46

I full skrud. Blir kallare och kallare för var dag som går. I morse när jag skulle till jobbet fick jag skrapa rutorna som en Fan. Så jävla apjobbigt är det. Speciellt klockan fem på morgonen. Gaah!


Såå därför tänkte jag att jag ska minsann unna mig en dyr snygg varm mysig vinterjacka...men hittade jag någon? Nej. Som alltid när man är på jakt efter nåt am i not right..(Ett tecken på att jag ska lägga undan dom tusenlapparna ist)


Kom hem med Rosa vantar, halsduk och mössa. Och ett läppglans. Väldigt fint alltihop.


Såå vad har jag hunnit med mera idag? Umgåtts med kära E, storhandlat, postat brev, vart på kommunal och banken (Men efter mycket om och men fick jag väl gå med på att den dära räkningen kanske inte va betald dåråå..Gaah!


Imorgon har jag ungefär lika mycket för mig..Städa, tvätta, fixa med lite papper, betala räkningar, överföra pengar...ja vi hajjar allihopa.


Nu ska jag mysa lite i soffan och njuta av stillheten.


Puss!!

Av malin nilsson - 20 oktober 2010 13:09

Min koma nu!


Asså seriöst, vart helt halvdöd de senate tre dagarna. Men nu tar jag tag i städning å annat bös!


Precis moppat golven och väntar på att de ska torka..

Commmmme on!!

Tar ju hundra år.


Slötittar på Ellen, haha hon är för go!


Nä,nu fortstter vi!



Av malin nilsson - 19 oktober 2010 16:24

Ringde idag åter till ÖNH mottagningen i Alingsås. Sa som det va, att jag fortfarande är förkyld ungefär en gång i månaden. Lr förkld och förkld, jag får förkylningssumptom p.g.a trånga näsgångar!!?? WTF!!

Sen att hon jag fick prata med var en riktig bitter f'''a gjorde inte saken bättre.

" Jaa, du kan få en ny tid, men det är inte säkert om kan göra nånting"

Jag: Ehh nähä, men det är ju inte normalt att vara förkyld så ofta, jag mår inte bra av det Missar både jobb och annat.

Hon: Men du tar väl kortisonspray?

Jag: Jaaaa, och hade den funkat hade jag inte behövt ringa...lr hur?


Jag menar, come ooon!

Såååå roligt är det inte att ringa och boka läkartider. Man gör det för man mår dåligt över nåt och jag KRÄVER ATT NI FIXAR DETTA!!!!

Give me a break dudes.


Sen min axel, den har blivit sååå mycket bättre. Men ibland så, njaaae. Ska prata med min läkare, hon är faktiskt riktigt bra.


Usch nu skiter vi i detta och går och käkar nåt, hungrig som faen.


Ikväll ska jag städa och kolla på DH.

Igår låg jag som en klubbad säl hela dagen. 4 real.


Jävlar! Måste lägga in mina steg. Hej!

Av malin nilsson - 17 oktober 2010 19:21

Inte omöjligt!!

Är inne på min tredje film nu och det känns great!


Har kollat på filmen "Remember me".

Oooh do i need to say more?

Den där pattinson asså...Han är inte snygg han är fan VACKER. Vacker som få till och med. Han har nåt slags lugn över sig som är otroligt sexigt!


Igår var jag på min kompis killes 30 årsfest. Skittrevligt!!

Mår som man förtjänar idag höhö.


Veckan som kommer: Söka till reseledare, jobba, träna, kräftskiva.

Är det inte lön snart???


Hejdå alla fina!!


Just det ha en städdag, imorgon tror jag bestämt!!

Av malin nilsson - 15 oktober 2010 13:03

Precis varit och tränat och ska strax bege mig till jobbet. Jobba till tio ikväll, så blir nog inte så mycket annat på tapeten ikväll.


Även ringt läkaren idag, bett om en telefontid med min läkare. Om min axel. alltså, den är SÅ mycket bättre. Men då och då så känner jag av den och då gör det jävligt ont. Man vill ju liksom inte nöja sig lr hur? Kan man få en röntgen och kolla ordentligt, så väljer jag nog detta!

Sen har jag lite frågor om min kortison spray också.

Känns SÅ bra när man tar tag i sina grejer..Lätt att veckorna går annars.


Ska svänga förbi Servette innan jobbet och köpa middag. Idag blir det Kyckling bröst, keso, avocado och tomat. Så mumsigt!!(lite grönsallad också)


Just det, ska söka en KY utbildning, lr två rättare sagt. Resekonsult lr hotell, konferans ansvarig. dags att bli vuxen och börja plugga!! Känns såå bra. Tricket är att komma in bara.man får göra jävligt bra ifrån sig på intervjuerna.

Tjoo!!


Imorgon blir det kalajs.

Städa och styrketräning står på Schemat också.


Såå. Nu har jag lätat på trycket lite, phuuu!


ha en trevlig helg alla, kom gärna och hälsa på mig ikväll!


Kram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards