Alla inlägg under december 2008

Av malin nilsson - 31 december 2008 19:04

Nämligen Tacos!!!:) älskar tacos. I alla dess former. Runda tacos, avlånga tacos, salta tacos, sura tacos, krispiga tacos, tacos me guace, tacos me ost, tacos me gurka, tacos me sås, tacos mew avocado


:)     

Av malin nilsson - 31 december 2008 12:29

Hahaha susan va de inte din pappa som, en morgon kom körandes ner från backen, å han visste inte att dom hade satt upp ett gupp...så han flög fram:)  kom å tänka på deta igår, å garvade gott i min bil, haha.


yäyä, what NOT!

peace.

Av malin nilsson - 30 december 2008 19:21

Körde runt i en halvtimme-40 min, för att batteriet skulle laddas, körde bl.a till lerum, Aspen, floda å sen hamnade jag i tollered. Å när jag körde på den kusliga vägen, så kom det massa minnen tillbaks, jag har ju faktiskt kört den vägen massa med gånger, men det var några år sedan nu...


Kroppen kommer ihåg, mer än vad man tror. Hjärtat och så kan ha glömt, men minnena kommer tillbaka.

Vilken bubbla jag levde i. Det bästa och det sämsta förhållandet på en å samma gång, ni fattar ju de va comfusing. Toppar och dalar.

Jag var kär. Eller nåt i den stilen. Besatt:) När en man manipulerar dig så kraftigt så blir han din trygghet, din värme och din kyla på en å samma gång. Svårt å förklara. Spelar ingen roll om du e stark, lr svag som person. Alla kan falla för "fel kille"


Man tänker, "jag ska aldrig låta nån behandla mig så" Men det kommer smygande...kommentarer, ord och "puttningar"

Att man kan låta nån behandla en så, det e sjukt.

Men vissa kan charma vem som helst, tyvärr. Jag e bara glad att det inte höll så länge och jag e glad nu, för nu e man starkare. Låter som en klyscha när man väl e där, men det stämmer faktiskt.


Man ska ha en kille som behandlar en bra, så e det bara. Låt ingen sätta sig på er flickor!


Tror det kan va svårt å förstå också, om man aldrig vart i sitsen.

Jag e glad att jag iaf har ett hjärta och inte vill behandla folk illa än att va en psyco som typ inte har känslor och som behandlar människor som skit å bara tänker på sig själva.


Man letar efter annat nu också än man gjorde som 20åring. Det man kanske tyckte va fräckt då, tycker man nästan e patetiskt idag.


peace!!!

Av malin nilsson - 30 december 2008 13:13

Är ledig idag! Ska åka och köpa tacos om en stund, äta det till middag idag. Finns ju faktiskt inget godare!! Massa avocado!!


Försöker ändra namn på mitt album, men hur gör man? Nån sa, gå in på radera information...men where is that?! ÅÅÅHHHH!!


Imorgon e de nyår, wehooo.

Blir nog trägårn, om de fanns biljetter kvar, annars hem till Mumin. Blir nog rätt lugnt ändå, va som än händer.


Jävla jan, vem tror hon att hon e...shawn ska ju va med belle!!  :)

aight?


Stort tack till Ida å Micke, fick igång min bil igår kväll, missa halva prison...inte ok:)

hoppas den startar idag, körde ju inte runt en halvtimme efter batteriet starta, som man egentligen ska, men vi får se..


peace out! Å ha en terrific nyår, puss

Av malin nilsson - 30 december 2008 00:14

Nu har jag typ 7 album, å alla heter ahhh:) Detta va inte min plan riktigt. anna hjälp mig dåååå!:) Får fixa imorgon. O lord. Gonatt

Av malin nilsson - 29 december 2008 14:02

Kommer bli så j.kla bra!!


Resa mera, uppleva spännande saker och ba gö de liksom:)

(å gå ner 7kilo...suck)


Kom ihåg detta mina vänner, att vi lever här å nu. ba gö de:)

Av malin nilsson - 29 december 2008 10:27

ville inte starta i morse..fick ta bussen, hihihih, inte åkt buss här i kommunen på flera år.

Av malin nilsson - 28 december 2008 17:57

Ok, jag tänker inte ens gå in på allt som hände igår, men drar kvällen lite snabbt..


Mötte upp Mattias på brygeriet kl sju, käka svingo mat sen gick vi på bio, Yesman med Jim carrey. Efter det mötte vi upp jonas å Martin på vasastan. Planen va att jag skulle ta 1 drink...men kom igen, ni känner mig, å hur ofta blir det egentligen 1 drink??! Blir ju iaf 2, 3 liksom. Strömberg va där också, va svinlängesen ja såg han, kul!


Kvällen drog oss vidare till Parkan, medans mattias drog sig hemåt, han har fått infektion i ögat. den stackarn:) Sen efterfest, somnade 8 i morse, åkte hem klockan två från J.


Nu har jag å Virre tittat på mamma mia å ätit pizza, perfekt!!


NU ska jag äntligen ta mig en dusch, för jag stinker:) Stinker bus!:)


Ciao.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards