Alla inlägg under april 2010

Av malin nilsson - 29 april 2010 22:38

Att sova tror jag, vart å tjötat lite med J!!

C skulle köpa en pizza, bra för dig hunny!:) Pizza är jävligt underskattat tycker jag, haha. Gott, gott, lr vad säger ni?


Haft en toppen dag! Fast jag har jobbat i nio timmar. Handlar väl egentligen inte om vad jag gör, utan att jag är väldigt nöjd med livet helt enkelt.


Min vän A ringde i morse, inte pratat me henne på svinlänge. Hann inte prata. Suck. Snart så!


Malin har köpt avatar. Jag ska spara den till en mycket, mycket regnig och tråkig dag. Å så ska jag mysa ner mig med godis och filt. Me, myself and I lr med nån.


Imorgon blire jobb igen, inte mig emot, im lovin it!

Sen är det ju faktiskt valborg imorgon mina vänner så blir nog lite skojsigheter!


Kärlek och gonatt!


P.s Majs på burk is da shit. Salta och ät direkt ur burken. Mycket gott.

Har

Av malin nilsson - 29 april 2010 11:10

Egentligen inget vettigt att säga idag, off to work!!



Av malin nilsson - 28 april 2010 22:17

Jag tycker missbrukarpersonligheter är ganska tydliga.

Tittar på dr drew nu, fan vad grym han är. Resekt till honom!!


Tittar man på alla hans patienter, så är dom lika på nåt sätt. Fast har levt helt olika liv och varit med om helt olika saker. Men alla ser ut att bära på en sårbarhet (Kommit från sakerna dom varit med om, men som sen bara byggts på och byggts på)


Dom lever i förnekelse, vill bli rena, men vissa vill inte göra jobbet?

Asså...Det måste vara det svåraste dom nånsin kommer göra, ta tag i sina liv, gräva i the past och bearbeta oarbetade känslor. Sätta ord på sina känslor och upplevelser, dela upp det, känna efter..


Sikken resa det måste vara! Sikken nyttig resa, som är nödvändig.


Tacka inte nej till att bearbeta saker, det kommer haunta dig i slutändan.



Av malin nilsson - 28 april 2010 15:39

Fett seg nu iaf!


Tjötat med M och käkat mackor med räkost. jaaa du!


Avatar har kommit ut på dvd, isnt it great? Måste. Se. Avatar.!! Å soooon pleaseeee!


Ikväll blir det träning (hua) inne i en icketräningsfas egentligen, vill helst ligga hemma å voffla! Hua!


Sen träffa J på en bäss!


Så, ja lite mysonsdag är det nog ändå!

En redbull på detta så blir det kalas!


Nu ska jag göra en icke rolig grej, betala räkningar!!


Vill inte!!


Men a anywho ha det great! Sa hästen och sket på stigen.


Moooo!!

Av malin nilsson - 27 april 2010 11:06

För "The patriot" på tvn nu, har för mig att den är jävligt bra! Den kommer på tv på Lördag. Inte för att jag kan se den, men ändå:)


Nu, hit the showers, fixa, barret, jobba, betala räkningar. Kanske hinna titta på cougartown men thats it. Just det måste avboka mitt pass ikväll också.


Valborg på Fre alltså, börjar inte jobba förens fyra på Lördag, så kanske man kan hitta på något ändå!


Nä time to get going!


Ha en bra dag alla, trist väder, men va ska man göra!


Av malin nilsson - 26 april 2010 10:20

Ihåg när jag jobbade mycket som bartender inne i stan, asså jag ställde alltid bilen på heden, och säg att jag jobbade på t.e.x ferdinand, då tog jag taxi upp till heden och sen sprang till min bil och körde hem!

Varför? För jag var LIVRÄDD!

Såå mycket skumt folk där vid 4-5 på morgonen, helt sanslöst. Samtidigt vill jag inte vara en sån tjej som går runt och är rädd, men sånt går inte att fejka.

Åker helst inte ens till hisingen själv på kvällen för att hälsa på vänner, vill gäääärna ha nån bredvid mig på spårvagnen/bussen.


Har jag vart ute i stan och ska gå ner till tåget, det är en sån sak jag kan göra själv, för det är ofta mycket folk ute och i rörelse, men det är själva grejen att vi tjejer (och killar) ska behöva vara rädda att gå ute själva.


Inte ok

Av malin nilsson - 24 april 2010 17:09

Hört nåt, men tydligen har det varit inbrottsförsök hos R här nere. Hmm, skumt. Inte hört nåt verkligen!!


Nu ska jag göra mig iordning lite och åka in till stan och träffa S. Lilla tussen!

Trevlig kväll igår, sådär spontant och härligt!


Å helt plötsligt var all min disk borta, hmm konstigt...


Man vill ju gärna att det ska vara vår, men bästa tt klä på sig!

Är lite sugen på liseberg faktiskt, vi får väl se.


Kram på er alla vackra..

Av malin nilsson - 23 april 2010 10:45

Härligt!!


Nu har jag lite att stå i! Men hoppas alla får en bra fre!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards