Alla inlägg under juni 2010

Av malin nilsson - 30 juni 2010 15:43

en risk för att låta som sen fjortis, men har kollat lite på förhäxad nu det senaste och han COLE, the bad demon som håller på med phoebe, HUR HET ÄR INTE HAN???


HETAST.


Döda mig.

Av malin nilsson - 29 juni 2010 15:14

Oj nu tog min ork slut..måste vila lite!


Tänkte ja skulle berätta lite om en film jag såg igår, Fish Tank.


Den handlar om en trasig familj bestående av en mamma och två döttrar. Mamman är alkoholist och döttrarna är out of control. Minst sagt!


Men så en dag kommer det in en ny man i mammans liv som rör om ordentligt i grytan!

Händer massa saker som man inte tror...väldigt spännande och bra film. Lite konstig. Men bra.


Nu ska jag chilla en liten, liten stund, sen städa, sen äta, sen träna. Sen Chilla...erkänn bra.


Imorgon blir det till att bada och sen Liseberg! Soft!


hej!

Av malin nilsson - 28 juni 2010 17:26

Första dagen på min semester och jag har fått gjort massor idag. Känns så bra! Mycket, MYCKET kvar men jag är iaf igång. Inte legat och solat och badat utan verkligen prioriterat detta jag nu måste ta tag i. Im great. Nu ska jag alldeles strax iväg och träna (Hur skönt som helst VARFÖR har jag haft uppehåll i månader?) Sen iväg till sött och gott och köpa stort vaderat kuvert. Sen hem och kolla på en film. Så bra! Perfekt dag för mig. Imorgon blir nåt liknande, hinner nog inte med nån strand lr liknande. På ons dock blir det lite kalajs i stan med femkamp och nån öl!


Ta vara på er mina vänner!!


Pözz och kälek.

Av malin nilsson - 27 juni 2010 20:11

En super trevlig midsommar helg! Det har jag!

Har sett ut ungefär såhär..


Jobbade till tre i fredags, hem fort som satan, rota fram söt klänning på med lite rouge och mascara, mötta upp E och hennes söta mamma och begav oss till midsommarfirande här i stenkullen.


Dansa runt jättepenisen i flera timmar (A lr hur)

Sen följde jag med dom hem och hade en trevlig kväll. MASSA god mat, goda drinkar!


Sen tog vi en promenad hem och jag gick direkt och sussade (Helgen gick nämligen också i jobbets tecken).


Lördag, Grill, glass, öl "Picknick" I trädgården!


Idag retard. Skulle bada, orkade inte. Skulle stan, orkade inte. Paj och tv, jaa.


Nu två veckor semester. Sweet. Massa promenader och även storstäd. Ja. Å massa kuligheter!


Ni är underbara. pöss

Av malin nilsson - 21 juni 2010 12:04

First of all...LEAVE BRITNEY THE HELL ALONE! Såklart:)


Jag är förkyld, jag vill inte vara förkyld. Har massor att göra idag. Fuck.


Sommarn är bäst.


Träsmycken is the shit på sommaren


Lämna prinsessan madelen ifred! Fattar folk inte att hon inte mår bra just nu. Fy fan stackarn, folk som hänger i klungor efter henne och frågar massor om jonas.


Marisa miller är sjukt snygg, men i smalaste laget


Jag vill få igång min dvd


Grönt ÄR skönt


Borde storstäda, hade tom planerat det idag, så går jag här å snörvlar. WTF.


Desperate housewifes är förjävla kul


Helium borde vara obligatoriskt på alla fester


Magnum gold är lika med to die for


Chips borde vara förbjudet:)


Vill åka hem till mamma, pappa snart saknar dom små päronen!


Jag är lycklig


Helkväll på liseberg snart tycker jag


Hedjdå

Av malin nilsson - 20 juni 2010 22:47

Kvisten och slökollade lite på tvn..Å har kommit in i en så fantastisk film!!

Ingen aning vad den heter, men den utspelar sig i grekland tror jag, handlar om relationer, kärlek och vänskap. Vänta, nu är det reklam så jag hoppas kunna se vad den heter efteråt..


En av tjejerna i filmen (Det är la jag då..:)) Har förälskat sig i en grek och dom är så himla söta ihop!! Årets filmkyss tror jag minsann!!!

Så mysig. Grekland...Är det inte det bästa? Grekland och Thailand gillar vi!!!


Vart rätt slö idag hade en helt fantastisk kväll igår! Goda vänner, god mat, Helium, 90 tals disco haha och mycket annat!

Ni är dom bästa!!


Fan alltså, skulle INTE åkt karusell nummer två, snurrig som ett helt hus efteråt! Shit asså.


Imorgon ska jag städa, promenera och ev göra naglar (ska ringa runt lite och kolla) Vill ha akryl på mina redan befintliga, dom har blivit rätt långa nämligen. Vi får se, vi får se!


Nu ska jag titta klart på filmen, äta lite chips och sen...ZZZZzzzzzzzz


Peace & Love<3<3

Av malin nilsson - 18 juni 2010 10:48

Eller förlåt är aktiskt en gubbe å en tjej. Stick nu va fan. Iv got things to do.

Av malin nilsson - 17 juni 2010 21:25

Faktiskt. Yupp.

Precis hemkommen. Satte mig i soffan nu och kände efter lite, hhhua trött.

Ska göra lite slingor imorgon så försöker hitta en bild (sienna miller) lite slingor av ens naturliga färg och blandat med blonda. Tror det blir kalas.


Jobba kväll imorgon! Känns heeeeelt ok.

På lördag dag står det STÄD på schemat bl.a, sen roligheter. Man ska alltid ta det tråkiga först:)


Nu ska jag försöka få igång min dvd, vetefan va det är med den!

GRRRRR.


Å mina As, where r u?


KisseS

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards