Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

beautiful.

Av malin nilsson - 23 juni 2013 20:11

Igår var en pissjobbig dag! Anledning? Jag lyckades aldrig somna i fredags. Helt sjukt. Man blir ju orolig också, fan ska man drabbas av insomnia nu en tid framöver? Det går jag liksom inte med på. MEN som tur var så sov jag som en bebis igår, jag funderade på vad jag behövde och det var en kväll med tidig utloggning från facebook, tänka ljus långt bad, lite lchfvänlig glass och goa myskläder. Det gjorde susen! Ibland måste man stanna upp. Egentid, det behöver väl inte jag, jag har ju inga barn lr så osv kan jag tänka, men det är ju bara bull. Självklart har du lika stort behov av egentid som en med tre barn, för även om du är själv mer så är man oftast uppkopplad, telefonen ringer, sms att svara på (Jag lovade mig själv igår att alltid logga ut och släppa "pressen" på att alltid svara på allt. Det är att sätta sig själv före, du investerar i dig själv. Jag pratar ju mycket med Z på internet och det har varit en stor "press", men har nu släppt det. Pressen alltså:)

Min axel is a real pain in the ass! Kan inte få upp den, kan absolut inte sova på vänster sida, inte styrketräna och mycket annat. Dum som jag varit, så har jag väl önskat att värken skulle försvinna av sig själv, men nu äntligen har jag fått tummen ur och ska åka och röntga den. Är väl lite orolig att det behövs en operation. Men är så fallet, så är så fallet-inget är viktigare än din hälsa och ditt välmående.


Nu ska jag ta en dusch sätta på en film och bara vara. Tänkte ut och PWa, men hoppar det tills imorgon.

Har min första invägning imorgon och ta ta i trä, känns på riktigt den här gången. Såhär ser det ut: Vägning varje måndag. Instagram, för min egna skull. Lchf. Frukost, lunch, middag varje dag, vatten mellan måltiderna (till måltiderna funlight cola light lr annan noll kolhydratig dryck, celsius på morgonen. Mellanmål OM du är hungrig mellan målen (väldigt sällan). Mer träning (men ingen press, försök få in vardagsmotion, pass, PW och styrka i en salig blandning så tröttnar du inte) Lchf efterätter är ok. Medvetna fusk är ok. Bild på instagram för att följa din egna resa. Medvetna fusk kan vara t.e.x, du unnar dig två färskpotatisar på midsommar, fika med vän, lördagsgodis. Men som sagt nångång emellan åt och tänk alltid innan är det värt det. Lite stolt över mig sj, idag åt jag en sen lunch, var jättehungrig mellan frukost och lunchen p.g.a det var ca 6 timmar emellan (ett mellanmål hade passat perfekt här) men hade det vart förr, så hade både en bulle, godis, nån dricka säkert slunkit ner. Nu är det medvetenhet, kontroll och lite njut av livets goda som gäller.


Hoppas alla haft en skön midsommarhelg, jag har jobbat men vi har haft det så trevligt så plus att jag hann med en supertrevlig midsommar lunch!


Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards