Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Torsdag.

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra på sig lite förut i guess, det gick inte fort, men det gick framåt och kanske kanske går det lite lättare imorgon. Blir det ingen träning så får det bannimej bli runt sjön resten av veckan!


Blev en sen middag idag, TVÅ hamburgare utan bröd med lite olika tillbehör, jag var hungrig som en varg! Blir en tidig kväll idag iom ska upp 06.15 Imorgon blir det kanske lite häng vi ån, runt sjön och ev en liten utgång på kvällen, får se lite hur jag känner.


Idag har jag och Z inte synkar alls, när han haft tid har jag inte haft tid osv. Så är det ibland. Vi behöver, vill verkligen ses nu. *längtar*


Inte fått gjort så mycket annat idag i ärlighetens namn, skulle ju städat, betalat räkningar och annat. Well, tur det är en dag imorgon också och att jag slutar tolv!


Hejsvejs!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 24 juli 2013 10:26

Om jag har träningsvärk idag...Det är ett skämt, kan varken gå i trappor lr köra bil knappt omg det känns!! Men det känns sådär bra. Fast lite dåligt också, asså så här kan man ju inte känna efter varje pass. Lr haha. Sitter nu med frukost, avstyrde ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards