Alla inlägg under oktober 2009

Av malin nilsson - 31 oktober 2009 19:04

På att klockan ska bli halv åtta, då ska jag åka och hämta päronen. Sen hem och sova eller titta på en film.


Måste tipsa om tin tins kycklingbaguetter sjukt goda! Aldrig ätit dom innan, men fått höra nu att dom är tydligen ökända:)


Imorgon blir det träning klockan elva och sen hinna med det jag skulle gjort idag. Blev ju inte ett skit gjort av det, haha:) Men skit samma, jag unnar mig slappardagar och det göt inte mig till en dålig människa:)


Börjar bli lite trött på att inte ha nån soffa nu faktiskt, men får den antagligen imorgon.



ÅÅÅh inte ett skit sugen på att puttra ut till landvetter asså...men va gör man inte?


Såg sjukt snygga kläder på allum igår, bara 2 kg till sen får jag shoppa igen...alles good, alles good. Så kanske vid jul? Ska iaf lätt köpa nåt nytt till färjan. Nån partyklänning och heels till det.

smoooooking!!:)


ok fuck it hej då

Av malin nilsson - 31 oktober 2009 14:54

Kom hem nu från en date igår, så man kan väl säga att jag hade trevligt då med andra ord:)


Shit nu vill Malin ha en lång dusch, myskläder och en cola! Sen är jag nöjd.

Lugn kväll idag, ska passa på att städa, göra matlådor och sen hämta mamma å pappa vid landvetter ikväll.


Sammanfattning i ord från igår:

Roligt, mysigt, trevligt. Vad mer kan man begära.


Ev en promenad i kväll, men vi får se sen..


Till alla mina halloween firande vänner önskar jag, ha en super kväll!


Over n out.

Av malin nilsson - 30 oktober 2009 12:49

Frukost idag!


Käkade knäckebröd med keso och kalkon, sen yoghert med kesella och jordgubbar. Mycket gott!


S, tack för tipset om kesella, det var gott att blanda med (inte bara kesella kanske, blir så tjockt?)


Slappdag idag, sov till tolv (behövde sova ut)


Nu ska jag ta en lång välförtjänt dusch och sen lite ärenden. Träffa I ikväll. Ska bli trevligt.


Pözz

Av malin nilsson - 29 oktober 2009 16:12

Hej!


Nu har jag precis bokat färja till den 13dec! Fy fan vad roligt!


Fem underbara tjejer blir vi (tur vi bokade idag, fanns bara 10 platser kvar när jag ringde)


Ikväll blir det spinning (innan nu ska jag åka till apoteket och köpa modifast och svämga förbi vattenpalatset och köpa simkort)


Synd V inte kunde imorgon, men jag tror jag kör ändå. Se om man orkar simma några längder liksom:)


Göra matlådor ikväll också (om jag orkar) spaghetti, chili con carne och lite annat, phu!!


Hugs på er!

Av malin nilsson - 28 oktober 2009 16:41

Precis ätit tacos och tjötat i telefon. Ska iväg på box strax, skulle ju handla idag juh! Fan hinner nada.


Nu är det klart (inte bokat än, men ändå) att det blir färjan den 13dec, askul!!


Betala räkningar nu, hua! alltid lika roligt, lr vad säger ni...


Sen hem till frugan och snacka lite shaise!


todi-fucking loo!!

Av malin nilsson - 27 oktober 2009 22:45

Ett kort inlägg idag!!


måste sova, vart på bio, grym va den!!


Längtar tull sista delen.


Imorgon blir de ett långt inlägg, vet precis vad jag ska skriva om


p.s min fondvägg blev underbar!

Av malin nilsson - 26 oktober 2009 14:08

Det blev en aubergine färgad fondvägg, ska ev ta en i hallen också, så det blir en röd tråd så att säga! Fettbra people!


Såg världens sötaste lilla hundvalp precis, blir exakt lika kär varje gång jag ser dom små liven...galet, galet!


Ikväll blir ingen träning, och inte imorgon heller, men blev en lång skön promenad i morse, ljuvligt. Sen en mindre nyttig frukost, men jaja:)


Hoppas på träning framåt i veckan här, ev dra och simma nån dag med V också. Mycket nöje!


ser fram emot bio imorgon, flickan som lekte med elden, den verkar grym!


Ok, ingen röd tråd direkt genom detta inlägget, men det skiter vi i, för jag är ingen journalist, bara en simpel blogger:)


p.s storhandla mat imorgon lr onsdag, very very empty now asså!


puss å snusk!

Av malin nilsson - 26 oktober 2009 11:04

Hemma hos mamma å pappa i natt. Tog deras säng, en hästen säng. Snacka om att jag sovit som en gudinna...Måste nog spara ihop till en sån säng asså...E fan värt det!


Denna månaden blir det no excuses heller, minst 1500 till thairesan, Å det bums!!


Nu mina vänner, ska jag åka och köpa en fondfärg till min vägg. Kan bli mycket spännande det här. För ena sekunden vill jag ha någon neutral färg, sen vill jag bara go crazy och ha en färg klick. Ja, vi får väl se vad det blir.


Gymmet kl två, så P kan fortsätta måla.


Bio imorgon med M och S. Mycket nöje!


Så, det blir en busy dag detta, hej och svej på er!!


Kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards