Alla inlägg under augusti 2009

A!

Av malin nilsson - 31 augusti 2009 17:45

Kommer hit sen, det va fan inte igår jag såg den tjejen alltså!


Ska städa lite nu


å kolla färdigt greys


haaaj

Av malin nilsson - 31 augusti 2009 11:24

Nae, inte riktigt va:)


Nu ska jag ut å promma, sen lite ärenden. Ta ut lite kort bland annat, som ja kan sätta i mitt rhodosalbum.


Fett dåligt att inte veta hur man kommer jobba, men ja kan iaf inte jobba fre, lr nästa lördag. sådeså!


Ska köpa en mörkbrun mascara idag också, jajemen.


oj ser nu att mammas å pappas sprit ligger kvar här, inte lämnat den än.


hejsvej

Av malin nilsson - 30 augusti 2009 18:13

Vi människor e allt skumma i bland...vi går på instinkter, på magkänslor och vi gör så gott vi kan. Vi känner, vi älskar och har åsikter om ditten och datten.


Hur vet man när man gjort ett misstag lr inte?

Allt jag vet är att jag dör av denna känsla som besöker mig alltför ofta.(inte dör, men a ni fattar:))

Men ni som känner mig vet att jag är inte den som gärna ger mig, om ja inte vet att ja har fel såklart.

 Man får stå sitt kast heter det. A jag gör det, bannimej. Så in i fan också.


Sen tänker ja lite till att de olika perspektiven kickar in.

stackars lilla tjej. Du vet ingenting..

Men fine.

Av malin nilsson - 30 augusti 2009 17:24

Av malin nilsson - 30 augusti 2009 17:23

Av malin nilsson - 30 augusti 2009 17:06

OOOOH hade såna riktigt spetsiga skor på mig igår (peter pan) så idag mår mina fötter (å även jag själv) sådär..


We were off to a roufh start, inga va direkt party i början, men sen vände de när alla bestämde sig för att ta sig i kragen och det blev tillslut riktigt, riktigt kul! Minus att det va så jäääävla mycket folk. Alltså lite för mycket folk ute.


Sen bidde det max på vägen hem, va la hemma runt fem. Hooooua.

Så nu e e det dags att fixa lite käk.


p.s va nära att göra en dum grej igår, som tur e så har man friends som stoppar en:) haha. Farligt de där me mobiler..aj aj aj.


bye

Av malin nilsson - 29 augusti 2009 12:12

har promenad i sikte...inte heeeelt frivilligt, men  måste hämta min bil som står hos syrran i floda. Åkte me mamma hem i natt.


V kanske ska joina. Så kanske bra att ta på sig nånting nu


hej så länge

Av malin nilsson - 29 augusti 2009 01:18

Det är nåt visst med familjeträffar. Kanske för att dom är så sällan,som alla träffas. När nån fyller år typ. Idag var det williams tur. 12 hela år! han kommer bli en riktig snygging, redan jättesöt!


Vi käka tårta, spela poker, drack vin å öl, tjöta, ja kolla lite första säsongen av oc me A och H å blev lite kär i ryan...igen:)


Kom hem nu, typ.

Ms syster ringde, dom var på basic. Dom får gärna komma hit och efterfesta om dom vill, om alla inblandade kan bete sig så att säga


Det e sjukt det här. Just sick. Jag följer ALLTID min magkänsla. Känns nåt inte bra, så gör jag det inte. Får jag en bra känsla i magen av det jag gör, så gör jag det.

öööh, ok tänker ni nu, men ville bara skriva det.

Lr kanske försöka intala mig sj:) Nä, men e faktiskt så.

Sen e man ju inte mer än människa å ibland händer det att man fuckar upp en å annan grej, men då har man oftast vetat i förväg, att magen sagt ifrån.


Nu ska ja ta en cigg, sen sova..verkar inte bli nån efterfest..:)I


peace!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards