Alla inlägg under december 2009

Av malin nilsson - 30 december 2009 14:53

  

Av malin nilsson - 30 december 2009 14:52

  

Av malin nilsson - 30 december 2009 14:45

För det nya året hoppas vi på mer av det GODA!

Å då menar jag inte mer chips..:)

Utan...


Mer kärlek, mer resor, mer skratt, mer positiva upplevelser, mer självväxt, mer kul, mer hmm? Ja ni fattar!


Heja heja helt enkelt! we love!


Precis vart hemma hos en väldigt, väldigt förkyld C, min fru...Usch hoppas du inte blir sjuk i år IGEN!


Nu tänkte jag slappa och inte gå utanför dörren mer idag..så fucking kallt juh!!


Imorgon ska jag jobba till tre, sen kommer J och E hit och sen drar vi på nyårsfest.


Vill passa på att önska er en kalasdag imorgon!!


Peace!!

Av malin nilsson - 29 december 2009 14:15

  

Av malin nilsson - 29 december 2009 14:14

  

Av malin nilsson - 29 december 2009 14:13

  

Av malin nilsson - 29 december 2009 13:28

Åkte med niotåget till stan idag och stannade inne på pressbyrån och köpte mig en orangia! Ni vet den drickan...shake your orangia?!


Trodde det skulle vara vanlig juice, men nä det var juice, med lite fruktkött och så var den KOLSYRAD! Usch och fy och blä, det passade sig inte alls!


Nu är jag hemma iaf efter en härlig facial! Fick lite prover med mig hem också, sånt är alltid uppskattat.


Nu ska här städas, tvättas och lägga ut lite kort på julklappar:)


Å förresten...ang inlägget igår, ja måste ju vart en hamster i mitt förra liv! Thats it liksom. Hamstrar maten.


hej!

Av malin nilsson - 28 december 2009 23:36

Får godissug, lr godis/skräp perioder håller det inte i i en dag som för de flesta, utan i 4-5 dagar!!


Helt sjukt. Har en sån period nu. Som en periodaralkis som får återfall...:)

Lite skoj, men ändå inte.


Ska du va en soffpotatis lr en hurtbulle liksom?

Make up your fu**ing mind!


Man blir lite trött på det.

Oftast infaller det i perioder då man inte rört på sig nånting. Man hamnar i en ond cirkel.


Usch!! Är ju inte ens gott alltid.


Imorgon hoppas jag att jag får tvättat lite, behöver det big time. Och tvätta golven.


Pratade med en gammal vän idag, C. Han är i göteborg nån vecka till, annars bor han i England. Ska bli sjukt kul att träffa han och se hur han mår och så!


Puss***

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards