Alla inlägg under september 2011

Av malin nilsson - 30 september 2011 19:57

 

Av malin nilsson - 30 september 2011 19:53

 

Av malin nilsson - 30 september 2011 19:50

 

Av malin nilsson - 30 september 2011 19:47

 

Av malin nilsson - 30 september 2011 19:40

 

Av malin nilsson - 30 september 2011 18:11

Ni ligger nära...tillräckligt nära för att höra varandras andetag. Man kan ta på spänningen i rummet, trots att det är rätt så mörkt. Varje beröring känns som stötar genom luften. Den ena närmar sig lite försiktigt, den andra också. Näsa mot näsa...hud len som silke.


Jag har sjuk hemlängtan, bara en sån dag idag. Jag har ätit massa onödigt både idag, igår och i förrgår. Sånt man inte ens varit sugen på, dessa sakerna smakar egentligen knappt gott när man hamnar i dessa situationer. Men om det är ett beteende som aldrig slutar förvåna, oh yes!


Jag är i marmaris, har jag nämnt det?


Hejdå!

Av malin nilsson - 29 september 2011 21:58

Har försökt att blogga flera gånger idag, men inte kommit till ro med mina tankar. Förrens nu. Sitter själv i tv rummet och njuter av tystanden för ett ögonblick. Jag och min roomie har haft deeptalk om våra konstigaste gäster..oj vilka original vi haft. Såna som bajar i brallan innan en utflykt och såna som skriker kärring till en! Å hudanadå, som en gammal farmor säkerligen skulle uttryckt det. Vissa gäster kommer alltid ha en speciell plats i våra hjärtevråer, så är det bara!


Innan jag kommer fram till "the highlight" av detta blogginlägget, vill jag ge tiotusen röda (?) rosor till mina stjärntjejer i Bodrum, Michelle och Lisbeth. Mina alldeles egna danska svin. Mina stöttepelare. Smsade med dem igår under kvällen och blev helt varm i hjärtat, att ha träffat såna fina tjejer. Konstigt att inte se dem..men tur man kan skicka sms. Vissa saker fattar liksom bara dem...om saker som hänt denna sommaren.


Finns ingen smart väg att säga detta på, så jag går rakt på sak. Igår träffade jag H. Jag tog en buss till Mugla och han träffade mig på buss stationen. Min H. Som jag är fruktansvärt förälskad i, sådär "krypa under skinnet" förälskad. Ja, jag säger det rätt ut. Jag är det, alltid varit det och har inte träffat nån, quite som han under hela sommaren. Det var en fin reunion. Vi gick på turkiskt bröllop, vandrade i marinan och avslutade kvällen hos hans kompis. ( Var hemma 07.45 i morse, tyckte jag var starkt jobbat av en gammal travare) Pratade gjorde vi också. Men...asså, vi har en "konstig" relation. Inget kommer helt enkelt när vi pratar...men så är det alltid, klart jag faller för killen som jag inte quite förstår mig på, killen som jag ibland får kämpa mig igenom för att ha en lyckad konversation med, (Inte så illa som det låter), killen som ger mig mixed feelings (Stämmer inte heller, jag vet ju faktiskt exakt vad han tycker om mig, oss, och var han befinner sig i livet just nu) Men vet ni, jag tänker inte förklara. Varken vill, lr får ut nånting av det. Pratar MYCKET sällan om honom. För det är nåt som jag bearbetar själv, INGEN vet vår sits. Zipp it.

Det var en fin kväll, ett fint minne som jag kommer bära med mig. Vad gäller framtiden? Asså, who the hell knows vad magkänslan got in store for you?


Äventyr...är så härliga...blandningen mellan allvaret och leken, vardagen och helgen, skratten och allvaret. Do it more, do it often.


Nu är det dags för sängen. Önskar er en fin natt och en god frukost till morran!:)

All kärlek///<3<3

Av malin nilsson - 22 september 2011 16:59

Det här gjorde vi bra tjejer! (Och kille, agenten)! Jag är så otroligt stolt över oss. Nu räknar jag även med Falk lauritssen tjejerna, för vi är som ett stort team kan man säga. Vi delar kontor med dem bor, i samma hus och vi hjälper varanndra när vi kan.

Stolt, glad och otroligt tacksam för denna tid tillsammans. En otroligt skön känsla infinner sig nu i mitt bröst då jag vet att vi har gjort ett kanon jobb, TILLSAMMANS. Det är keyordet. För man behöver varanndra, när det är så mycket som ska göras.


Så. Nu har jag lite ledig tid. Jag ska: Packa, städa, rensa, shoppa lite, hänga med Z, hänga med turisten lite kanske? Ja, jo men det vill jag faktiskt. Ev i kväll, lr imorgon. På måndag åker jag till Marmaris....försöker smaka på ordet i munnen...Marmaris....Men får liksom inga känslor. Men det är inte så konstigt, vet ju inte ett smack. Har de en bra strand att rekommendera till gästerna? Hur många hotell? Hur många flygplatsdagar? Ja, ni fattar. Detta blir spännande. Sen åker jag hem till min lägenheten. Åh, vad jag har saknat min säng, min tv, mitt kök. Har längtat sjukt mycket att få träna och laga mat i mitt kök. Walla halla!


Nu ska jag lägga mig ner i min inte lika så sköna säng, läsa en engelsk hello (Står massa om engelska big brother, vem bryr sig liksom) men finns ju INGA svenska blaskor. Blir så trött, jag som älskar veckans NU, se och hör m.m


Jag har bestämt mig för att göra lite shopping, ev imorgon på dagen. Blir antagligen ett par mörkbruna Uggs. (Kopior, men vem bryr sig), en klocka och kanske lite fler haremsbrallor? Ja, jag ska definitivt ta mig en sväng inne i Bodrum. (Och självklart ta mig en kaffe inne på starbucks).


Ha de så fint mina vänner. Och kom ihåg, the world is a beautiful place!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards