Alla inlägg under mars 2009

Av malin nilsson - 31 mars 2009 20:35

Fick mess från G idag. Hahaha.


Ha, ska hon välja hugo lr?!


Hon verkar ju såååå konstug linda R asså. Bläää


hörs imorgon.


p.s har glufskväll idag. Chips, godis m.m Gott.



Av malin nilsson - 30 mars 2009 15:07

Dont shit where u eat...I say, dont FUCK where u eat.


Lågt. fan värre än glocalnet.

Av malin nilsson - 29 mars 2009 18:44

Jag skiter väl i dig.

Av malin nilsson - 29 mars 2009 14:00

Gråter lite inombords, för jag hade inte med mig kameran igår (Den ska ju alltid ligga i väskan juh, grrr, men batteriet var urladdat) well, well.


Kom till vasastan vid halv nio och käka skit go mat! Bakad potatis med världens godaste rärröra och vitlöksbröd. Va svin hungrig så det åkte ner fort och lätt:)

Massa trevliga människor och bla två killar som ja inte träffat på år och dar. Trevligt!


Sen vidare till nivå. Va lite seg i början, va typ inga folk där, men sen kom det massa. J och J kom också. Kul! Båda stod i kön samtidigt, så dom kom in samtidigt, men dom vissate inte vilka dom va haha, men sen lärde alla känna alla, askul!


Vi hade vår lilla hörna och jag och A dansade hela kvällen. Stackars F blev så dålig, alla har vi vart där....Å det är faaaan inte roligt alltså!!! Så man känner sympatin komma, för man vet precis hur det känns:)

Va skitsugen på att stanna i stan till fem, men hejdade mig.


Träffa min darling S på tåget plus massa andra tokar (tretåget liksom, the place to beee)


Synd att manj inte träffade S och L och alla, men dom va ju på annat ställe.

Och V och massa va tydligen på hardrock!


va de lönehelg, lr va de lönehelg:)


Mår kanon idag, TACK för igår alla underbara människor!


Nu blir det film och pizza.


p.s fick mess från M typ vid två. Skrev nog lite drygt sms tillbaks...lr va de hans sms som va drygt?! Jae, en tolkningsfråga faktiskt.


Är dålig på det här iaf, det har jag fått bekräftat från min vän J:)

Ska det vara, så ska det vara wham bam thank u mam. Nothing else om man ska vara på den nivån.

Jo, tjena:=


Katjing!!!



Av malin nilsson - 28 mars 2009 14:36

förresten köpt en rosa hello kitty neccesär. Ba så ni vet:)


Ikväll ska min familj ha get together kväll med mat och kortspel. Utan lilla jag. Hoppas dom får det trevligt. Hoppas pappa vinner pokern. Då blir han så glad:)

Av malin nilsson - 28 mars 2009 12:58

När jag vaknade i morse hade jag missat ett mess från min darling C och även ett samtal och sms typ fyra i morse från en viss kille.


Va fan liksom.



Nu e jag på gymmet ska jobba till sex sen in till stan så fort som möjligt. Festa ikväll, sak bli kul!!! Ännu en mf dag/kväll (lr a kväll får vi la se, men tror faktiskt det blir det)


Va å träna tio imorse, det va duktigt av mig alltså!!!


puss

Av malin nilsson - 27 mars 2009 22:22

Jag kommer inte nöja mig (va gäller killar) förrens man är så kär att man inte vet vad man ska ta vägen...Man har fjärilar i magen och man längtar efter personen precis efter han gått. Man sover med hans tröja, om han lämnat kvar någon. Och väntar på det där smset...Det där telefonsamtalet.


Är man kär i någon, så vill man vara mad den. Då ringer man det första man gör, om man varit nånstans (tex å jobbat i annan stad en vecka)


Sen säger jag inte att kärlek är nånting enkelt. För det är det definitivt inte. Det kan vi väl alla hålla med om...?


Och den är inte heller alltid som i en michael bolton ballad.

S

Av malin nilsson - 27 mars 2009 22:17

Precis myst lite med S. Tycker om han så mycket. Det blir mycket prat om gamla tider.


Allt spring i centrum, alluden (alla snöbollar han kastade på oss:P) alla discon, där man köpte hallondricka och dansade tryckare.

Vilka tider.


Ibland när man ville va extra fräck så drog man till rydsbergsdiscona. Det va grejer det.


Tänk va ung man va då...men ändå så vuxen, tyckte man då. Alla känslor man kände är ju lika verkliga som dom man känner nu.

Allt va nytt och spännande. Nu är det andra saker som är spännande, men på ett annat sätt.


Man får aldrig tillbaka första kyssen, första killen man dansade tryckare med, första discot och allt det där andra.


Jag är glad att du finns i mitt liv iaf.


gonatt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards