Alla inlägg under september 2010

Av malin nilsson - 26 september 2010 09:29

Att idag ska jag jobba. Imorgon ska jag däremot också jobba, SKILLNADEN är att jag har en jävla massa att stå i på dagen!!! Nyttiga saker. Hoppas det går vägen.


Nu måste jag hoppa i min uniform, hej.

Av malin nilsson - 24 september 2010 23:03

A men visst svinbra!! Vi tar det på Måndag.


Tomas di leva...Do i need to say more?

Vi säljer hans nya skiva. Är han inte väldigt...what can i say, weird?

Är nog som med Gardell, antingen gillar man han skarpt lr ogillar han skarpt. Men måste jag välja, så gillar jag nog han:)


Igår var vi ute och gjorde stan osäker:)

Gud vad jag älskar dom.


Idag hade jag en diskussion med en kille, han va kanske 15 år. "Men köper jag popcorn, kommer jag ju bara bli sugen på chips när jag kommer hem"

han köpte båda..do i need to say more?


Go natt!

Av malin nilsson - 23 september 2010 14:21

Är det bästa med människor är att det finns hur stor plats som helst  hjärtat för kärlek! Älskar man någon, älskar man tusen spelar ingen roll. Hjärtat har inget slut, så länge de finns kärlek, vänskap, tillit kan man släppa in flera tusen!!!



Och kom ihåg mina vänner

*Vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid, men man vet att dom finns där*


Nu har jag kollat igenom lite stuff försöker dra ner på räkningar. Mitt autogiro på badet går ut snart, gott. Sen har jag bytt hemförsäkring, lite billigare. tagit bort hemtelefon.

Finns de nåt annat också kanske? Tror inte, men ska kolla. Kanske nån billigare internet? Hmm, vi får se!


hej!

Av malin nilsson - 23 september 2010 10:41

Det finns tydligen en grönsak som heter polkabeta. Är som en rödbeta, men den ser ut som en polkagris inuti. Hur fint är inte det! Och bara lyssna på ordet liksom..POLKABETOR! LOVELY!


Gjorde en supergod kycklinggryta häromdagen, fråga om ni vill ha receptet. Den ser inte så mycket ut för världen, men smakar supergott!! Är bl.a Fetaost, creme fraishe och paprika.


Läste i en mattidning på jobbet igår, Vilken inspiration!

Såg ett recept på en linsgryta (?) Verkade supergod! Med chlili och massa gott.


Mina rengöringaprodukter är slut! Alltså. Både rengöringen och ansiktsvattnet. Gillar inte riktigt detta asså, ge mig lön nu!! Ni tjejer förstår. Man kan ju inte tvätta sig med tvål liksom..


Nu blir det en härlig skogspromenad och ikväll en drink with tha girls!


Godag alla!!

Av malin nilsson - 21 september 2010 15:37

Idag blir det super god middag (Hoppas jag, aldrig gjort detta recept innan, men låter himla smarrigt!)


Idag har jag vart på banken, pratat med kommunal m.m

Phu! Men sånt som måste göras. Ingen bra idé att dra på sånt, alltså "viktiga saker, som är tråkiga men som måste göras ändå"


Imorgon blir det kalas och på Torsdag lite drinks. Enjoy!!

Av malin nilsson - 20 september 2010 14:13

Usch. Såg två filmer igår, dear john och Joline. Joline "knäckte" mig lite. Så jävla tragisk. Jag pallar liksom inte såna filmer längre. Samma med böcker. Alltså, såna tragiska tragiska böcker..Jag blir bara Arg, ledsen.


Det regnar ute. Jag har ätit chips till frukost, så nu mår jag illa.


"Dear John" Älskade jag! Skitbra film!

Mycket lip blev det. Den var nästan lika bra som dagboken. Fast det är klart, ingen film som slår den.


På ons fyller A år och på Torsdag blir det en drink with the girls längtar!


Idag blir ingen rolig dag, i just feel it.


Ska ligga i soffan hela dagen, förutom när jag ska trna. Om jag ens orkar det idag.


Hej då, im out of here.

Av malin nilsson - 19 september 2010 12:11

Varit uppe sen tio circus, men inte orkat varken duscha lr ta på mig (respektabla) kläder! Men wtf, vad gör det! Går bara här hemma och lullar. Sen vid två kan vi börja snacka, för börjar ju jobba klockan 15.00


Ikväll blir det film! Längtar, för min dvd har varit trasig så nu äntligen!


Igår kväll (natt) hängde jag lite med fina H. Vi löste världsproblemen och så. Sånt som vi tjejer är bäst på.


Imorgon ska jag träna, ska bli så skönt!


Hörs imorgon, hej!!

Av malin nilsson - 18 september 2010 10:34

Ni vet, den man aldrig glömmer? Den som etsar sig kvar i minnet för alltid?

Alla tjejer borde vara med om detta. För det händer inte varje gång man kysser någon. Nej, nej långt ifrån. Det är, the perfect kiss jag pratar om.


Jag jobbade som bartender inne på ett ställe i stan...Han var gäst. En kort romans blev det. Men oj, vad kär jag var i honom! Galet!



Tycker det är jäkligt coolt att vår snygga prinsessa dejtar en het grek. (Om man nu ska tro allt man läser)

Dom är väligt vackra ihop iaf..


Nä, nu fortsätter vi med denna dag, frukosten är uppäten!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards