Alla inlägg under november 2010

Av malin nilsson - 30 november 2010 13:09

Otroligt vackert ute! Solen lyser och det ser ut som det ligger miljoner diamanter på vägarna!


Nu ska jag hoppa in i duschen och åka och jobba.

Imorgon öppna och antagligen gå en vinterpromenad imorgon efter jobbet.


P.s köpte de mest konstiga trosorna igår. Men dom är nog asbra tror jag:)


Men, när ska jag hinna städa och julpynta? Imorgon kväll kanske? Ja, så får det bli.


Kram till er alla!


P.s C! lever du?

Av malin nilsson - 29 november 2010 22:34

  

Av malin nilsson - 29 november 2010 22:31

  

Av malin nilsson - 29 november 2010 22:02

Fick med mig världens godaste filt hem..En klar rosa med vitt ull! Lovely!

Fick även med mig en pyjamas, underkläder och lite annat smått och gott.

Det är kallt som SATAN ute, men klagar inte för har träffat två av mina favoriter idag.


Först hängt med mamma heela dagen, sen på kvällen träffade upp M för en fika.

Nu har jag lite myskväll här hemma. Taggar för 6 dagar jobb nu.

(Ska ge mig på linserna nu igen, får se hur det går, håll en tumme..)


Känner mig lite rastlös, men vet ju varför.

OOOOooh enoying! Men, men, vad göra liksom. Ta det som en man.

Men ååååååh. Jabba, dabbba DOOOO!

Ok, enoughe is enoughe.

Time will tell


Jaha nu då...sova kanske? Inte ett DUGG trött.


Gaaaaaaaaaah!


Av malin nilsson - 28 november 2010 14:51

Försöker lägga upp lite bilder, men det går sådär!

Har inte riktigt tiden heller till att försöka kolla vad som är fel, får la göra det i natt när jag kommer hem.


Såå, nu har jag iaf betalat räkningar, lagt undan pengar till kursen, kollat löne specar, osv.

Snöar gör det som fan ute.


Imorgon ska jag åka till stan, till synsam. Seriöst, jag får inte in mina linser!!!

Får psykbryr varje morgon, i need help! Bad!


What i want..


Böcker

Lyssnarbok

Wii

Massage


Nä nu jävlar måste jag hoppa in i duschen!

Hörs 2morrow.

Av malin nilsson - 27 november 2010 12:37

Ätit min underbara Brunch nu, Suttit länge och bara njutit!!


Igår efter jobbet satt jag och surfade runt lite på olika matbloggar, behövde distrahera mig lite..

Bara tänkt på en å samma sak nu i två dagar. Sick i tell you, SICK!

Jag och min kollega körde massage (jag, fem, han fem, a ni fattar) Tror båda behövde lite mänsklig kontakt, haha! Alla knep är tillåtna.


Ska nu jobba hela helgen. ÅÅÅh jag vill bara ut, ut, ut! Men nej.

Hoppas J och gänget får en fantastiskt rolig kväll på Trankan och att även A-sås får en kanon kväll!


Läst ut sista twilight boken också. Den var jäkligt bra.


Heeeeejjjjdddååååå.



Av malin nilsson - 26 november 2010 12:01

Har legat oh snoozat aaaaaaalt för länge. Men det gör ingenting, jobbar kvällen.

Drömde massa i natt.

Så nu sitter jag här och myser lite Lyssnar på musik, dricker världens godaste smoothie och filosiferar om livet.Hur glad jag är att jag lever, har hälsan i behåll, har världens bästa människor omkring mig, världens bästa jobb, att jag ska iväg på roliga saker m.m  m.m


Kärleken är stor.


Hittat världens goaste låt också, akon och mohombi, shet man blir svinglad när man lyssnar på den.


Igår låg jag hemma hela dagen, heelt bakis. Men det hade jag räknat med Nu kör vi på igen med jobb, nya krafter, ny energi.


Hej på er!

Av malin nilsson - 24 november 2010 12:44

Nu ska jag jobba i x antal timmar, sen hem till milla, sen Nivå!

Kom dit vetja!


Vart å köpt lite vin, men shit måste ju packa ner kläder.

A fan får kolla på detta nu.


Stress, stress, hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards