Alla inlägg under mars 2013

Av malin nilsson - 23 mars 2013 21:51

Det är nåt med Pluras kök som får en att längta utomlands och till solen. Man vill liksom klämma in sig i sina minsta jeansshorts, på med stråhatten och slitna vita skjortan, ett par sjysta sandaler, dricka rödvin och kanske ta en cigg lr två bara för att:)Damn. va. nice.

OM jag får som jag vill så blir det fyra resor nu denna våren/sommaren. En v i Fethiye, en i barcelona, en i bodrum och en i icmeler. OM detta kommer gå vägen så blir jag mycket glad. För jag älskar att resa, det är det roligaste som finns. T.o.m tiden på flygplatsen är rolig. Den obligatoriska drinken, man sitter där och filosiferar, tittar på förväntansfulla människor. Men, det finns ju faktiskt annat jag vill göra också som att fixa håret, fixa naglar, shoppa, beställa lchfgrejer osv osv. Well well time will tell follow your heart och jobba hårt så blir det bra oavsett.

Så var den obligatoriska ätardagen här och nu har jag ont i magen. Jag gåt nämligen all in på lördagar, det måste vara nåt psykologiskt för speciellt sugen är jag då inte. Lite, men inte farligt. Skulle lika väl kunna äta stevia choklad och dricka pepsi max, vi får väl se hur det blir i framtiden. Lördagar måste nog ändå va min dag, FÖR att kunna sköta det bra resten av dagarna. Såg såååå mycket fint i stan idag, inga pengar för att köpa dem, men ändå. Det är INTE dags än att köpa massa kläder, däremot ska jag unna mig några få plagg. Man måste fira de små stegen right. Jag har tre-4 kilo till ett mål. Vet inte om jag ska kalla det delmål lr vad jag ska kalla det, men det var vad jag vägde förra sommaren i turkiet och då mådde jag prima i kroppen. Tror det kommer gå ganska fort TROTS en mölardag. Hellre att det går lite saktar än att gå på nån modefast kur lr liknande.

Nu när jag dokumenterar vad jag äter, så såg jag föut att det endast blev EN pw i veckan. Inte ok detta. Hoppas på fler och även mer gym i kommande vecka. Imorgon ska jag starta dagen runt tur, och sen en härlig äggfrukost. Har saknat skogen, det är underbart. På måndag blir det storhandling, ekar i kyl och frys och längtar lite till att å göra gratänger, frysa in baka osv. Gjorde en beställning också förut, sjägräsnudlar, shiritakinudlar, hasselnötssmör och en lowcarb bar, även köpt hem grapefrukt kiwi och melon-jag står ff fast vid att frukt och grönt är bra för dig. Tror att grapefrukt kommer bli min nya grej framöver, fräscht!


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards