Alla inlägg under april 2009

Av malin nilsson - 30 april 2009 12:47

oj oj oj!!


Ska börja jobba igen kl fyra, hej å hå på den. Ska ta ett snabbt pass på gymmet nu tänkte jag.


Imorgon käka en bit med M valand kl fem för dom som vill joina!!


puss!!!

Hur

Av malin nilsson - 29 april 2009 17:32

Ska detta gå, ska på boxpass, e helt slut juh.


Fick köpa typ jesus sandaler idag å en klänning å leggings.


får man köpa sig en tårtbit efter träningen idag..........åååååhhhhh!!!!

Av malin nilsson - 29 april 2009 11:00

Öst är inte gilla funktionen på fejjan något B..? Den gillar det och nån gillar det, oooooook liksom.


Sovit skitkasst inatt, M sov här. ÅÅÅh så irriterande. Men, men nu e jag uppe iaf, men fan man e inte den piggaste pralinen i lådan alltså.


Im out.

NU

Av malin nilsson - 28 april 2009 10:51

Börjar Malins dag!!


(Sov en timme längre än planerat,men, men)


Btw, jag måste se twilight, vi har konstaterat att det är en Malinfilm så in i bänken!!

Av malin nilsson - 27 april 2009 22:33

Nu får du skaffa dig hjul alltså...Hitleeeeeeeeer!


Ska upp relativt tidigt imorgon, morgonprommis sen allum. Wehoooo!!


Men nu ska jag (om hon kan komma nån j-vla gång:) fika lika me prutten!!!!


Mitt i natten typ, OMG.


grattis lilla J på den 17årsdag, om ett år röjer vi:)


tjooooooooooooooooo

Av malin nilsson - 27 april 2009 15:08

Gått runt sjön nu, va änna varmt. Man blev lite sugen på att hoppa i å bada, men nääää, får nog vänta några mån!


Ser ut som att det blir rhodos en lr två veckor i aug! helt fucking faboules ju!


Nu ska jag betala räkningar, mindre kul alltså!! Sen back 2 work. phu, segt.


Imorgon ska jag till allum å shoppa lite, because im worth it:) Sen träna och in å ta några glas med J. Hoppas vädret håller i sig, men det verkar så. Fucking faboules!!


M ligger hemma och är sjuk, stackarn:)


Ni vet, när en kille är förkyld, ojojoj:)


For the people, for the good for mankind brotherhood!


hejsvej

Av malin nilsson - 26 april 2009 16:18

Många diskussioner jag å mina vänner har indirekt, är när är man egentligen "vuxen"? vad innebär att vara vuxen? Kommer man komma till den dagen då allt helt plötsligt klarnar och man känner a nä, men nu är jag vuxen?


Nä, nä så funkar det inte. Människan mognar och blir vuxen portionsvis och man växer av saker och händelser som påverkar en i livet.


jag är tex jätteglad av att jag varit med om både bra och dåliga saker i livet, för man lever och man lär, lr hur? Är allting rosenrött hela tiden, så e de inte roligt när det inträffar något negativit, för då vet du inte hur du ska reagera!

Ibland är det himla skönt att sätta på westlife skivan och gråta en skvätt:) Inte för det händer speciellt ofta, men ändå.


En annan sak som gör att man växer är att man har kloka fina människor omkring dig! Sådana som är ärliga. Har du människor som omger dig med negativ energi, gör dig av med dom. bara waist of time.


Sitter och dricker cola nu, så gott ibland! va sjukt sugen på chips igår också, men klockan tickade på och plötsligt va klockan tio (orka kvantum liksom)


C min kloka vän, fika sen lr?


Din honey va ju här precis, Mohahahahahaha (nä, han e faktiskt söt)

Jag tycker typ alla e söta, hahahaha.


Smsa me M en del igår också innan jag skulle sova. Nu vet jag everything, everything. e så bra, för då vet man...eh, a:)

va precis som jag tänkte. King e jag:)


hej!

Av malin nilsson - 26 april 2009 14:46

vaknade seriöst halv två idag. Snacka om att man är trött då. Gick kanske och la mig vid elva lr nåt sånt igår kväll, haha.

Ja, iaf vaknade tog bilen till capri, för va så sjukt sugen på deras grekiska kebeb, å nu sitter jag på jobbet, slutar sex dock så det k'änns bra. Sen ska jag hem å tvätta håret!:)


Ciao ciao!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards