Alla inlägg den 3 december 2009

Ok

Av malin nilsson - 3 december 2009 16:34

Jag må va en sentimental fan (haha) men har inte ni också dagar då ni bara sitter och...filosoferar? Gamla minnen och människor kommer på ens näthinna och man kommer på sig själv bara att sitta och le?


Som den där gången man gick av tåget i alingsås, men vågade inte prata med * så man panik springer till pressbyrån och stannar där inne i typ 10 min..Det är kärlek:)


Lr när man satt i centrum efter nåt gårdsdisco och hela världen kretsade kring just den kvällen..


Lr när man drack första gången (tack min fru för du höll mitt hår när jag, hmm kalvade)


Lr när man blev ovän med sin pojkvän som bodde i frölunda, tog fel bussfan hem och va tvungen att ringa han nånstans åt helvette..


Ja, ni fattar!


Ta VARA på the moments, dom kommer inte tillbaka.


hej


Oj

Av malin nilsson - 3 december 2009 12:40

Jag stavar verkligen som hej kom å hjälp mig ibland...men, ORKA!

Av malin nilsson - 3 december 2009 12:37

Och samlar krafter, ska ut och traska..bara som dagt samla krsft först. Slutade jobba tolv, men var tvungen att åka hem och käka först.


Rätt seg idag faktiskt...det va RIKTIGT jobbigt att gå upp. MEN jag klagar absolut inte!!


Men tror det kan vara bra med lite frisk luft.


Åt hemma gjorda hamburgare till lunch idag, mums. Till middag blir det bog en mf.


sing along amigas!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards