Alla inlägg den 12 maj 2009

Sol

Av malin nilsson - 12 maj 2009 10:56

Solen tittar fram idag, med besked också!! Ska ut på en promenad nu runt sjön och jag ska verkligen njuta (där kom mulle igen) Sen jobba kväll idag.


Hörde ett visst par bråka igår. Hörde att hon kallade honom jävla idiot. Fan, jag tycker faktiskt synd om henne. Hon verkar hur trevlig som helst och han. Ja, vad ska man säga. Usch. Förstöra folk sådär, hur kan man leva med sig själv, han kan ju inte må bra. Sen ska jag inte påstå att jag vet hur dom har det, men jag kan bara gissa...Har ju vart med honom själv.


Känner mig otroligt lycklig!!

Im going home, to the place where i belong. I know myself and i am in a happy place where my thoughts are talking a true language!


Ta aldrig saker eller människor för givet. Uppskatta de små sakerna, det är det som ger dig lycka. Va aldrig girig och tänk på karman.


Ut i solen med er, ta en kaffe på nåt cafe, gå en promenad, hälsa på en gammal vän, va som helst!


im out, haaaaj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards