Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av malin nilsson - 4 augusti 2009 22:20

Av lilla j precis, lämnat ett spel


nu ska jag zzzova, upp tidigt imorgon.


agen da 2morrow: jobba, STÄDA, träffa min fru


ciao

Off

Av malin nilsson - 4 augusti 2009 14:26

To work nu, usch känner inte för att jobba kväll idag igen, men , men, inte många dagar kvar nu och dagpass imorgon


in i duscha!!

Av malin nilsson - 4 augusti 2009 13:03

1) Pappa kommer hem från att ha jobbat till sjöss ett tag, har köpt tiopack små parfymer till mina systrar och till mamma. Jag fick ett nintendo 8 bitarns. Blev så glad att jag började lipa lite:) haha, så glad.


2) Syrran lär mig peka fuck you och gå in och visa det till mamma, mamma blev mindre glad:)


3)Jan johanssen vinner melodifestivalen. Jag tycker detta är så himla rätt, så va tvungen att öppna ytterdörren och ja, lipa en skvätt:) Tönt!!:)


4) Är 16 år och i thailand med syrran...what can i say...galet, galet, GALET.


5) Jag är 7 år och i spanien, träffar en kille där nere som jag leker med. Sa till hans mamma en gång så här "jag önskar att du va min mamma också"

(Kom ihåg att ja tyckte hon va så vacker, långt brunt hår osv) haha, fick värsta ångesten sen kom ja ihåg, för ja ville ju ha kvar mamma till mamma såklart:)


6) Är i tynisien och ska gå in i poolen och bada....men där sitter en stor man med turban och typ ber, så jag badar inget mer på hela den veckan..)


7) Jag äter chips ur  såna kaffefilter, lagom storlek:)


8) Jag och D varvar att klättra i träd och leka jag gör slut lekar:)


9) Jag och C köper värsta stora munken som vi käkar upp nere i centrum och tror vi e skitcoola:)


10) Alla fredagskvällar med d obligatoriska räkorna

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards