Alla inlägg den 24 september 2009

Av malin nilsson - 24 september 2009 16:00

Asså...va e grejen? Är hon en lycklig kvinna och fru så är det väl bra för henne?

Vill hon leva sitt rikemansliv ihop med sin snart 40åriga äldre man så fine for her.


Så typiskt sverige att ha så mycket åsikter om hur andra lever sina liv!


"Vill din man vakna varge morgon till att du suger av honom, så är det din plikt som fru att göra detta"


Är hon inte för härlig?:)

Av malin nilsson - 24 september 2009 10:21

Är ledig idag. Så ska in till stan, gå på facial och fixa mina glasögon. Sen hem och städa. Så känns som denna dagen ändå kommer gå åt bra saker och man kommer hinna med lite!


Isnt it great med lediga dagar?:)


Lite halvkass väder ute, men people hösten är här!! Bara att gilla läget! Lite mysigt är det ändå, med varma jackor, halsdukar, tända ljus inne, filtar, stoooora koppar te och annat mys. I actuelly like.


Raderade massa kort från från min kamera igår, så nu vet jag vilka jag ska framkalla. Massa olika! Men tycker det är kul att blanda även fast man har dom i samma album, bara man skriver från vilka olika fester lr dylikt dom kommer ifrån.


Scrappa också...men inte med dessa korten, tror jag inte iaf. Kanske köper ett startkit och gör lite grann, ba för å känna på`t!


In i duschen nu och sen ta the train


tjingeling sa tingeling!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards