Alla inlägg under juni 2010

Av malin nilsson - 16 juni 2010 16:48

Haft en UNDERBAR dag vid havet!

- alla flugor som vägrade ge sig! Shit they were everywhere!

Blev inget bad i havet dock, det va sviiiiinkallt!

Men ungarna verkade gilla det...lite grann iaf!


Imorgon blir det ant sol å bad i skene, sen lite mys med några av tjejerna i stora staden!


Är helt slut nu har en sak till att göra (Ringa E och säga vilka som ska med på Lör) Sen är jag likosm done for the day!


Ska mysa hemma tror jag, kanske sätta på en film det var evigheter sen.


Skulle vilja göra lite slingor också, kanske får lära mig att BOKA upp en tid, inte panikringa L samma dag! Gaah.


Yes det sätter vi upp på listan på saker att göra.



3 tecken på att du borde byta jobb:

1) Klokan tre arje dag är det obligatoriskt bönemöte uppe i konfan.

2) Du trodde inte att ett eget kontor innebar städskrubben uppe på vinden.

3)Din mamma är din chef.



Av malin nilsson - 14 juni 2010 14:34

  

Av malin nilsson - 14 juni 2010 14:21

Varit ledig i helgen så känns rätt gött att gå å jobba idag! Ska jobba ett stängningspass. Hunnit med att gå runt sjön idag och sagt hejdå till syster och kids!


Igår ar vi och käka på Lerúm, shit ad gott det var! Oxfilé med klyftpotatis, beasås och sallad. Doesn´t get much better then that!


Imorgon jobb, Torsdag träffa M och S på lite vin, fika lr nåt sånt. Va sjukt längesen nu längtar!


Nä nu måste jag göra mig i ordning timmarna bara springer iväg här


tjooo.

Av malin nilsson - 12 juni 2010 19:10

Ungar har min fina syster minsann! Sötare barn får man leta efter (fast det är klart, mina är ju inte födda än..:))

Blir en lugn kväll hemma idag (Ni som vet varför vet varför liksom) haha.

Ska köra E till floda om ett tag sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt ikväll, blir ev liseberg ikväll om vädret tillåter.


Dagens ord, KARMA. Tänk på den du

Ojojoj.


Gonatt

Av malin nilsson - 10 juni 2010 16:49

Jag undrar om han tjänar på att vara så kaxig som han är....Känns som han är ute på rätt så djupt vatten...eller?


Hans underkläder var faktiskt inte så snygga, men jag kan ändå förstå hans vison! Men för många detaljer gör så att allt blir en enda röra.


Han klarade sig btw:)


Fett trött idag iaf,Har ju vart lite som helg för min del,och börjar jobba imorgon kl 16 igen.


Jahaja, var det all sommar vi fick, de två futiga dagarna?:) Naaae det kan väl inte stämma. Surt isåfall änna!


Håller en tumme för bra sommar då jag inte ska åka utomlands på ett bra tag.

Pöz å kram alla fina!


P.s Tänk på karman. Its everywhere.

Av malin nilsson - 7 juni 2010 22:39

Är verkligen tacksam för dessa dagar som varit, har verkligen känts som sommar!! Grill, minigolf, vänner, vin och skratt. Life is good.

Kan det inte vara sommar jämt! Älska!


Idag är det lite mulet dock, men jobbat från tolv så inte gjort så mycket. La mig i solariet en stund innan.Inte solat på flera, flera år, men börjat lite nu. Tänkte sola en tio ggr nånting så man får en bra grund!!


Så va händer? Imorgon blir de jobb sen ledig två dagar, på fre kommer fam stockholm och vi drar ev till Liseberg på Söndag.


Nu blir det natti! Promenad och städ står på schemat inna jobbat. Peace.

Av malin nilsson - 2 juni 2010 15:27

* Promenad i Solen

* Sola

* Korv stroganoff

*shoppa

*fixa sig

*drinks

*sex and the city me honey

* hem å nana



Kärlek!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards