Alla inlägg under oktober 2010

Av malin nilsson - 13 oktober 2010 21:01

Mim mamma!!


Alla kommer till henne Hon har fyra döttrar, ni kan ju tänka alla hemligheter hon har:)

Familjens stöttepelare nummer 1!


Finns ingen som hon.

Hon ser oss när vi mår värst, hon ser oss när vi mår som bäst


Älskar henne så, obeskrivligt.

Av malin nilsson - 11 oktober 2010 14:16

Jobba kväll ibland. Man får gjort lite. Idag tex har jag tränat, gjort matlådor och diskat:)


Nu ska jag strax förbereda mig för jobb.

Imorgon blir det kväll också!

Sen är det lite difust efter där. Har en plan att ringa L på Onsdag.


Så hur har eran helg varit?

Jag har ju å jobbat vart lite halvseg. H var här i Lördags, snacka lite skit å sådär. Alltid trevligt.


På lördag blir det lite fest. Kul!


ha en bra dag!

Av malin nilsson - 8 oktober 2010 10:58

Yes! Lite grann, i armar och rygg.


Nu ska jag, lr nä jag hinner inte. Va sugen på frukost, men hinner inte. Får äta bamsing frukost när jag kommer hem istället!

Ägg, smoothie, bacon.


Idag, vad hnder? Själv ska jag jobba till nio. Sen hem och slappa. Ska bli skönt.


På söndag blir det styrketräning igen. Jäj.


Får fan börja ta lite kort igen, det går i vågor det dära.


Tack E för en trevlig kväll, hahaha fan va kul det va.


Å min fru, i miss u!

Nu ska jag dra på mig träningskläder.


Hejdå.

Av malin nilsson - 7 oktober 2010 12:53

Igår frossade vi! Glass, chips, vin och annat gott!

Så idag blev det en lååång morgonpromenad.


Ska göra mitt första styrketräningspass senare idag också, ska bli såå kul!

Sen barnvakt och sen ev lite chill med E och kanske M.

Tur man har färdig mat och värma idag!


Sen blir det jobb fre, lör, sön. (Hoppas dom inte ringer å fakkar min helg) Men dom kan la inte begära man börjar utan lite framhållning?

Ja, vi ser.


Mycket nu. Man får liksom ta det en dag i taget och inte glömma att andas..


Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag drar och styrketränar.


Ha en underbar Torsdag alla!

Av malin nilsson - 5 oktober 2010 22:09

Idag, då jag varit ledig började jag dagen med 45 min på crosstranern. Va tufft, men tack vare Js mp3 gick det lite bättre. Tack!!


Åt sen megafrukost och sen var klockan helt plötsligt väldigt mycket.


Ikväll har jag umgåtts med H, ätit middag, kört i tunnlarna och garvat sönder oss!!



Om jag nu får jobbet på L kommer jag inte kunna jobba kvar på S och det känns såååååååååååå jäääääääääääääävla tråkigt.

Det är inte ok. jag ska liksom vara där.


Jaja, nångång dyker det väl upp en tjänst.


Nu ska jag snart sova, imorgon ledig (vad jag vet nu) Så blir träning!! RPM, sååå gott!!


Gonatt alla fina!

Av malin nilsson - 4 oktober 2010 00:50

Idag var en sån där dag, ni vet där man inte vill jobba. Har väldigt få sådana dar, men idag var en sån. Känt mig trött och hade hellre velat ligga i soffan och jäsa. Men, men det gick bra ändå:)


Blir så fruktansvärt ledsen varje gång jag öppnar tidningen. Läser allt om Elin fallet, men fan asså...Jag personligen tycker det är jävligt tufft att läsa om det. Att förstå, det här meningslösa våldet, som pågår mitt framför våra ögon.

Matt blir jag...



Imorgon tänkte jag ev träna innan jobbet. Men vi får se hur det blir. Måste af sova tills jag vaknar känner jag.

Favorit i repris imorgon till middag, kyckling gratäng!

MUMSFILIBABBA!!


Just det! En ny vän har infunnit sig i mitt liv. H. Är så glad att ha dig som vän. Du är rolig, ärlig, snäll, underbar tjej!

Alltid roligt när man träffar nya människor som man tycker så mycket om.


Nu, natten!!

Av malin nilsson - 2 oktober 2010 13:19

Har aldrig varit min grej. MEN! Nu har jag bestämt mg att börja med detta. Åtminstone en dag i veckan. Lyfta lite skrot, hell yeah!


Idag blir det dok ingenting gjort. Är väldans trött. Min plan var att träna på morgonen, antingen body combat lr styrka. Men det blev att bli fast i soffan istället. Det var tydligen en sån dag idag. Man måste lyssna på sin kropp.


Imorgon ska jag köra en tripp till hisingen och sen jobba, så satsar på Måndag. Japp, så får det bli.


Väntar på ett jobbbesked också, får antagligen veta det nästa vecka. The sooner the better anser jag, så man kan börja planera efter det.


Borde verkligen städa nu igen. Får planera in en dag i nästa vecka till detta!


Ser fram emot en jobb helg faktiskt, inga pengar ändå så..:)

Kul va?

Så är det ibland, man får blicka fram och veta att det kommer bättre månader!


Ha en bra helg alla! Ses INTE på stan:)


Pözz och kram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards