Alla inlägg under november 2010

Av malin nilsson - 14 november 2010 20:28

Nu ska jag ha en myskväll med mig själv! Ensam mamma söker, sen film.

Heja Emma!:)


Kort pass på jobbet idag och hunnit med att hälsa på pappa!

Nä, orka, nu ska jag slappa.

Imorgon börjar jag jobba kl tre, så ska läsa, läsa, LÄSA!


Puss.


Mf dag 3

Av malin nilsson - 13 november 2010 11:12

AAAAAAAAAAaaaaaaahaha hon är så jävla störtskön!!

Bridget Jones asså? A men det fattade ni.


Shit asså, kollar på the hills nu. Audrina och Justin. Vilket drama! Hon sätter ju sig i sitsen hela tiden. Dömer inte någon, är ingen dömande person, men for her own good borde hon gått för längesen.

Fast det är klart, man vet ju lite andra par som också inte borde vara tillsammans. Pga att den ena parten gör fel. But thats onother story!


Umgicks med S och J igår. Såå längesen det va! Tur att vänner är som stjärnor, hihi.

Fast ibland önskar man att alla man tyckte om bodde i samma hus som en! Träffas varje dag. Fast det funkar ju inte så, så klart.


Nu blir det jobb i helgen. Vilket är väldigt bra, inga pengar.

Imorgon ska jag betala 1000 kr, första inbetalningen.


Mf dag 2.

Av malin nilsson - 13 november 2010 11:09

  

Av malin nilsson - 12 november 2010 16:17

Nu kom det, bra få det ur systemet!


Haft en kanondag på jobbet! Mycket flumm och skratt, just the way i like it:)

Nu ligger det till såhär va, jag ska städa min underbara lägenhet som jag älskar. Mycket.

Extra mycket när den är städad.

Sen kommer nog S förbi en stund ikväll, trevligt, trevligt!


Mf, day 1.

Av malin nilsson - 11 november 2010 17:42

Vissa dagar är man mer duktig än andra, men idag har jag fått massa gjort!

Pratat me C på Apollo om min bokning, bokat tid för en undersökning av Linser, Vart på Af, vart runt på tre olika Statoil. Kanske inte låter så mycket, men det har tagit hela dagen. Asbra, nu kan man kryssa av lite från listan.


Ikväll ska jag umgås lite med min käre vän E och imorgon efter jobbet ska jag städa och tvätta, sen umgås me min käre vän S. Lite vin och nåt gott att äta kanske??


När mår ni som bäst?


Jag mår som bäst då jag känner att jag gjort bra saker, både jobbmässigt och privat. När jag är med vänner och familj. När jag känner att jag lär mig nya saker, när jag utvecklas.

Även de små sakerna..Man kanske får ett leende av nån gammal tant på gatan man inte känner? Såna småsaker kan göra ens dag också.


Nu ska jag skicka iväf ett brev, det blir det sista duktiga jag gör kväll:)


Heeeye!

Av malin nilsson - 9 november 2010 16:27

Sitter just nu och fryser. Det är väldigt kallt ute. Men det har ni säkert märkt redan, om ni varit ute idag.


Idag fyller J år. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Han är fantastiskt rolig.Och snäll, trevlig, omtänksam.

Problemet är väl att han inte alltid vet om dessa saker om sig själv.

Anyway, vi har haft våra stunder han och jag och det kommer jag aldrig glömma. Hoppas han vet om detta, hur mycket han betyder för mig. Man är väl lite dålig att säga till folk att man älskar dom.


Tänkte att idag, ska jag inte göra nånting. Låter det bra lr..:) In till stan med mamma imorgon, längtar.


Ha en bra kväll alla!

Av malin nilsson - 5 november 2010 13:50

Drack jag igår för första gången i år Det var mums!


Idag har jag hunnit med: Pratat med min vän V, Pratat med mamma, gått promenad, kollat på oprah och ätit.

Jobb vankas nu alldeles strax.


Veckan som kommer: Skaffa personbevis, ta pass foto, skicka in till AK, Gå till AF.

Japp, det är det viktigaste som måste göras.

MEN först tar vi lite helg tycker jag

Ska bli sååå skönt!!

Imorgon blir det lite tjejkväll me syrrorna. Med syrrorna som bor nära så att säga:)


Trevlig helg alla!

Av malin nilsson - 4 november 2010 12:27

Behöver man ibland! Som idag t.e.x Så nu har jag nyss ätit frukost och är fit for fight igen (typ).

Igår hade jag å H myskväll. Spelade guitarhero (Sjukt kul) kollade på Greys och bara va.


Nu blir det jobb två dagar kväll, sen ledig i helgen. Ska bli hur skönt som helst.

Just nu har jag massa sol här inne som gör att ja typ inte ser vad jag skriver. As jobbigt.


Måste fixa nån middag att ta ned till jobbet, blir nog thai. Gjorde thaimat igår hemma, svingott!!


Im out

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards