Alla inlägg den 24 mars 2010

Av malin nilsson - 24 mars 2010 12:21

Usch. Jag trodde att jag gillade morotsjuice. Vilken besvikelse. Jag gillar INTE morotsjuice. Usch. Smakar inte alls gott. Så om det är nån där ute som gillar morotsjuice så har jag lite här hemma:)


Nä tänkte faktiskt ge den till min mor. har en känsla av att hon gillar morotsjuice. Av nån anledning har jag fått dille på att skriva just det ordet, morotsjuice.


En annan  sak, tror jag ska göra sån ögonlaser. Få bra syn, slippa glasögon och linser (Inte för att jag använder linser, men ändå)


Kostar lite, men tror det kan va värt det. Ska iaf diskutera saken med mina päron idag, dom är bra på sånt, att hjälpa till med sådana beslut.


Började dagen med frukost och sen ett challenge pass på gymmet, himla friskt och skönt!!


Skönt väder idag, i feel great!!!


Imorgon blir det jobb, sen lite kuligheter till helgen.


På fre ska jag och min fru med flera ut och käka och ta några bäss, sen på Lördag blir det utgång i A-sås. Mycket nöje!!


Hejrå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards