Alla inlägg den 1 april 2010

Av malin nilsson - 1 april 2010 20:22

Verkar ha myskvällar idag, så även jag, mysigt:)


Efter träningen åkte jag och köpte lite gott och ligger nu i myskläderna i soffan. Soft!


Vart på allum med min fru idag, köpte high heels! Så,kommer bli en rolig, men ack så vinglig sommar:)


Imorgon blir det lång prommis och ev träning, men tror icke det, sen får dagen avgöra vad som händer och sker på kvällen.


Mys på er!!

Av malin nilsson - 1 april 2010 09:51

Tror att jag åt på tok för lite igår, för i natt gick jag upp och ..åt!:) Haha.

Fick ta det jag hade, alltså ett gäng oliver, majs, avocado med lite västkustsallad. Nom nom. Gör hungrig var jag!!


Vaknade av att solen sken, så ska ge mig ut på en långpromenad!


Sen lite ärenden, kanske träffa frugan och lite sååååånt. Bodypump six o clock aiiight!!


Drömde så sjukt i natt, drömde att jag lånade natascha peyres spermiekräm till ansiktet och den var tydligen skitbra!

Det ni!..:)


Undrar om M är kvar lr om dom hunnit åka innan jag e där, vill mysa!


Hörs sen, wehoo hej hej hemskt mycket hej!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards