Alla inlägg den 6 maj 2010

Av malin nilsson - 6 maj 2010 21:55

Idag ringde jag och bokade massage, fick en tid nästa v! Det är viktigt att unna sig saker här i livet, because we´re worth it right!


J på Dermatica är grym! Sen är hon även trevlig så är nog därför mest jag gilla att gå dit.


Så, unna er massager! Unna ett dyrt rödvin! Unna er en eftermiddag med en god vän! Unna er allt ni kan:)


Livsnjutare, jaaaaag? Yes. I ett nötskal.

Imogon blir det återigen jobb,sovmogon, börjar inte förens klockan 0700, hihi! Craaaaaaazy.

Sen lite AW med bästa S. Love her. Ett glas vin och lite buffé, livskvalite!!!!!!!!!



Life is gooooooood.


Nu ska jag strax sova, ska bli så skönt.


Ok nu låter jag sådär ärtigt positiv så får skriva lite annat också då.


Nä sorry kom inte på nåt.

Kanske imorgon.


Gonatt.


Av malin nilsson - 6 maj 2010 15:39

Har en tendens att fastna o soffan då de daga jag börjar 05.30 Hua!

Köpte en veckorevyn idag, så mina vänner ska jag slapppppppa. En timme iaf, sen får vi se vad som ske.


Skulle behöva köpa lampor och batterier...Booohoriiing!

Å självklart när man ringer viktiga samtal så är det som vanligt kö, lr har dom gått för dagen...Go F**k u selves!


Smell ya later

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards