Alla inlägg under februari 2009

Av malin nilsson - 21 februari 2009 19:33

Av malin nilsson - 21 februari 2009 16:27

och läste en blogg här nu där överskriften va "kan man älska en gammal knarkare" lr nåt i den stilen.....

Det är väl klart att man kan. För det första, man väljer inte vem man blir kär i och för det andra, alla är vi BARA människor i grund och botten. Vi lever bara med olika förutsättningar här i livet.


man ska aldrig döma en annan människa, om man inte gått i dens skor. Låter otroligt klyschigt, men det är ju sant.

 Jag tycker vissa människor på vår jord är så väldigt starka ändå. De åker på motgång, på motgång men möter ändå sin omvärld med värme och ett leende. Respekt.


Det man kan säga om missbrukare ändå, är väl ändå detta, att du kan lägga ner din själ i att hjälpa denna lilla människa, men det finns aldrig några garantier och tro aldrig att DU kan förändra honom/henne. Personen måste vilja och ta det valet själva. Sen kan du finnas där som stöd. Thats it.


Peace!,

7H

Av malin nilsson - 21 februari 2009 16:05

Har jag varit här och nu och jag vet precis vad jag ska göra n'är jag kommer hem. Ta nässpray och sen lägga mig och sova några timmar. Så trött.


Har inte städat allt ja skulle gjort idag, bara inte orkat. Men dammsugit upp, nere dansen och våttorkat. De ni!;:)


Seriöst, koma tillstånd. S hade också komatillstånd, hon skulle chilla med M. Det längsta jag kommer komma ikväll är grannen, om ens det. 

over and out

Ska

Av malin nilsson - 21 februari 2009 13:07

Åka och köpa sallad snart tror jag, börjar bli riktigt hungrig!


Tänk va kul ändå, reseledare i brasilien, med framtidsresor. Ska fan gö de. Måste spara pengar först bara, och det är inte Malins starkaste sida, tyvärr:)


Ikväll blir det nog melodifestival, kanske hänga hos v, steph ska du komma? Lr vill du ut och shaka dom lurviga?:)


Love u all like crrrazzzzy fool!


Ancona väntar.

Av malin nilsson - 21 februari 2009 12:05

Hade bästa kvällen igår med M, J och L. Satt på el corazon och käka lite och drack rödvin och drinkar. (drack världens godaste Frozen strawberry daiquiris) Aldrig smakat godare, helt SERIÖST!!


Va tvungen att ta tolvtåget hem (so sorry) Pengarna tog slut och plus att jag skulle upp och jobba tidigt idag.


M mötte mig tjugo i ett på stationen, så vaknade upp i hans säng imorse. Det va mys! Saknat han lite. Men jag va verkligen i nåt slags komaliknande tillstånd när han mötte mig, inte för jag va så full, men så jäkla trött! Jobbat varje dag sen jag kom hem och det börjar kännas i kroppen nu. Men imorgon mina vänner, imorgon är jag ledig. Då ska jag va hemma och ha det lugnt och skönt, fortsätta städa och sortera lite. Fick dammsugit, dammat och moppat igår. det kändes great!:)


Ska gå i mina myskläder hela dagen. Är planen iaf, sen vet man ju aldrig.


har bokat spinning tills på måndag, så nu kör vi igen!


Lägger upp lite bilder från gårdagen senare, efter jobbet (18.00)


Stort Grattis till Bästa Maria och Sofia som fyller 26 idag!!

Av malin nilsson - 20 februari 2009 15:29

städa på söndag får det bli, ser inte bättre ut. hunnit dammsuga, damma iaf.


Nu ska jag hem till mamma å låna lite cash!

sen gör mig iordning, sen stan.


M, inte smyga sig...skriv en kommentar då å då:) Love you, ses snart.

Av malin nilsson - 20 februari 2009 14:23

Kollade hur mycket pengar jag hade kvar denna månaden....Ahaha,fan va lite det va. Tänker inte skriva hur mycket:)

Sammanfattning: Blir en VÄLDIGT billig helg tyvärr. Fy fan va tråkigt.


Nu ska jag fortsätta städa!

Av malin nilsson - 19 februari 2009 19:37

Nosoil is the shit.


e lite sugen på att tatuera mig. På handleden. Antingen lite stjärnor, hjärtan lr skriva mitt namn lr love lr nåt:) lr blomma kanske. ska sova på saken.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards