Alla inlägg under februari 2009

Av malin nilsson - 17 februari 2009 17:34

Med F igår, inte pratat med henne på över ett år så det va en positiv överraskning! Hon e go!


Till våren blir det till att dricka bärs i stora staden:)


E såååå seg idag asså! Det blir bänkning framför tvn..men ändå fixat och fått lite gjort i dagarna, så det känns gott.

Av malin nilsson - 16 februari 2009 14:53

Någon som dansade hootchie på torran och hånglade som fan kanske AAAlllttså???!!


Av malin nilsson - 16 februari 2009 13:33

Mig helt senil, tappar mina glasögon överallt:) Det är jävla jobbigt faktiskt! Man springer runt som en galen blå, från rum till rum. Kollar väskor och T.o.m bilen. för att sen upptäcka att dom faktiskt sitter på huvet!! haha, nä det gör dom faktiskt inte. Men det hade vart lite kul om dom hade gjort det.


Ikväll e de prisonbrake dags. har missat två avsnitt så det e lite b, men kommer nog in i det snabbt. Vet att Sarah räddade honom i sista sekund i det förra avsnittet.


Nu har jag lite skit att göra, skriva i ob listor  bland annat och ringa och kolla exakt hur mycket dom har hyrt hyran me (the bastards).


tja

Av malin nilsson - 15 februari 2009 18:56

Mikael nyqvist.


Mikael nyqvist måste bara vara sveriges bästa manliga skådespelare. Så som han spelar i Så som i himmelen, helt otroligt!! Han har sån pondus, jag tycker han e SKIT snygg.

Och Helena sjöholm, heter hon så..? Också så himla vacker, både inuti och utanpå. Hennes skitkille till man kan ju dra åt helvette!!!!


Såg den filmen nu, har sett den några gånger innan, men nu kände jag att det var dags igen. Smet från virren, blev så jäkla trött efter pizzan. Inte så konstigt kanske, inte sovit överdrivet mycket i natt. På grund av nåt...som har med tänder att göra. Grrrrr:)


Ringde min chef förut och sa det med katten, så får se hur det blir med det.


Måste iväg och handla lite, usch känner inte alls för detta. Hade hellre slappat i soffan. Men, men det går fort.


Sla rida med syster nån dag, kan bli intressant, hennes häst är tydligen hur pigg som helst. Men man e väl en viking:)


ciao



Av malin nilsson - 15 februari 2009 15:13

Av malin nilsson - 15 februari 2009 15:05

NOT:)

Av malin nilsson - 15 februari 2009 13:22

Körde fyra förväntansfulla jäntor till den stora staden (P.) igår, party party!!


Själv satt jag hemma med mr J och drack vin och grogg och lyssnade på aqua. Körde tio frågor leken, som blev typ hundra frågor.

Mycket trevlig kväll!


Men,och detta är inget litet men. Mr J har ett väldigt stort problem (var nära att strypa han i sömnen) han gnisslar tänder i sömnen och det är ta mig fan det värsta jävla ljudet jag hört!!! gud damn!!!


Ikväll blir det pizza och film med virren. Mycke nöje! Imorgon blir det kyckling å ägg:)


Måste ringa min chef idag också, tål inte Ms katt. usch alltså, mådde inge bra alls där!!


hoppas alla hade en toppen kväll igår, kärleks par som singlar!


puss.


p.s steph, fan va vi ringde om varann igår dåååå:) hoppas du hade mys. Love u.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards