Alla inlägg under augusti 2009

Av malin nilsson - 9 augusti 2009 13:14

Av malin nilsson - 9 augusti 2009 13:14

Av malin nilsson - 9 augusti 2009 12:58


* Ätit kräftor, sallad å massa aioli, å upptäcker att det ligger tre kräftor utan stjärtar i min kräftsamling:) wtf liksom?! äter inte hövve..


* Druckit shot lakrits/hallon


* Haft för jäkla kul!


* Badat mitt i natten, plus blivit rejält skrämd på vägen (kolsvart å ja ba...de sitter nån där.....å massa skrik!!


*Upptäckt js schizofrena sida...han e både tysk, norsk...å ibland dansk...


* Hånglat me en hundrakilossvenskviking..


* Kommit på att ja saknat å mysa....MMMh va underskattat det är!! Å då snackar jag skeda, kramas, pussas lite..


* Upptäckt en förjäkla go kaka /kladdkaka me cocos på!!


*Hittat sju år gamla kort på mig å tänkte "va fan hände däääär då?"*


* har lite huvudvärk å e sugen på att ta en dusch!!!


Tack för en trevlig kväll, i love u.



Av malin nilsson - 8 augusti 2009 15:31

Haft en kanondag vid säveån...att jag inte varit där innan e ju ett mysterium...jättemysigt!! Å inte så jä'vla mycket folk.

Va där med E och J. Mycke bad, skratt, flumm, cigg och öl (lr bara  js del:P)


Nu har jag svept två redbull ätit en macka å några tuttifrutti (dom stora såklart) Ser du E, parenteser!!!:)


Kräftskiva ikväll, MYS!!


Så nu in i duschen, göra mig lite snygg och se om nån vänlig själ vill va taxi inatt. Annar sova där å det e lugnt oxå..men alltid gott å komma hem till sin säng.


pözz

Av malin nilsson - 7 augusti 2009 14:20

Is da shit:)


Neee, finns allt mysigare stränder, men bra å nära iaf. Så jäkla långgrunt bara, fick gå värsta promenaden innan jag kunde bada. Men skönt va det, ojojoj!


Träffa A också, ojojoj det va inte igår! trevligt.


Nu ska jag dricka min redbull å sen sminka mig lite


pözzzz

Av malin nilsson - 6 augusti 2009 13:05

Å jag ska jobba kväll idag....jag spyyyyyrrrrr!!!!!

Men sen e de semester tre v, im loving it! Verrkar som ja valde rätt tidpunkt också, ska ju va varmt nu några dagar.


nu ska jag läsa lerums tidningen å se om dom hittat tanten..

Av malin nilsson - 5 augusti 2009 16:14

Å väntar på att golven i köket ska torka så jag an fortsätta städa!!


Im so freaking goood!:)


Stack mig på en insulinnål igår, men han va grön. Det va ju skönt. Jag va halvägs på väg till östra för att ta prover ju för fan. Men va en annan som också stack sig på hans nål förra veckan, så då åkte hon in å kollade upp det.


Matte B....fan man behöver den jäveln alltså!!

Till många saker, om man ska plugga till ssk och massa andra utbildningar.


Ba å ta tag i skiten.


Å v du ska ska bli flygledare, du har c som väntar på dig också:)


puss på er!

ser fram emot en rolig helg.



Av malin nilsson - 5 augusti 2009 15:19

serverade dom panerad fisk på jobbet, va tvungen att köpa en portion, fast ja hade ätit lunch. sååå gott, min favoriträtt typ. Med potatis och kall sås till. MUMMA!!


just so u know änna_)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards