Alla inlägg under mars 2010

Av malin nilsson - 21 mars 2010 01:38

  

Av malin nilsson - 21 mars 2010 01:23

* Beroende av Redbull.

* Lipar fett mycket på sorgliga filmer

* Röker för mycket cigg när jag pratar i tele med mina vänner

*Sover med min stora gröna krokodil (Ja)

*Äter oftast tre tacos (ah ni fattar)

*Har styrkan att erkänna då jag har fel...Fast, det händer inte alltför ofta..

*Bäst

*Tycker Bridget jones är en mycket, mycket härlig person

* Tycker det är roligare att ge presenter än få

* Går runt i sarong och tofflor typ jämt, även på vintern (nej, inte ute)

* Tycker du är vacker. Inside and out. And love you for it!!

* Är sjukt trött just nu

*Skrattar åt mina egna skämt

*Tar några glas med dig, anytime!

*Tycker du gjorde rätt i ditt beslut

* Är alltid  ärlig mot mina vänner

*Lär mig det mesta av livet genom dig, även om du kanske inte vet om det.

*Lättroad

* Glad för din skull

*Lycklig skit

*Uppskattar även livets mindre bra dagar...perspektiv.

* Ska zzzzova

* Älskar!


God natt!

Av malin nilsson - 20 mars 2010 15:01

Is alive, ITS ALIIIIIVE! *Sjunger i falsett*


Mår som en kung!!


Just det!


Om du tror att du ogillar någon, lr t.o.m hatar (vilket jag starkt inte rekommenderar) Så tänk efter innan om det är din egen osäkerhet som talar?

I 8 av tio fall (?) Är det nämligen så.


När vi mellan landade i Sharjah fick jag ögonkontakt med en tjej i burka. Man såg bara hennes små, små ögon...Men hundra tankar hann flyga genom min hjärna dessa få sekunder.

Roligt egentligen, hon tänkte säkert inte ett skvatt:)


Röd tråd? Nej, men sa inte ja skulle ha det heller lr hur...


* I can be a bitch if you want me to, i just really don´t care*


Off to work!!


Å till A och gänget ha det så jätte, jätte kul ikväll, ska tänka på er!

Av malin nilsson - 19 mars 2010 08:36

DO i need to say more? nä trodde inte det heller.


Nu ska jag ta en morgon promenad och hämta min bil som står och laddar hemma hos mamma och pappa.


Sen lägga ut bilderna här, hua så många:)


Sen te tjöt med E och Ev stan sen.


En tanke..Tänk så många underbara det finns i världen.

Umgås med såna som får dig att må bra. Ta inget för givet.


Nu köööör vi!


Å syster, welcome home!



Av malin nilsson - 18 mars 2010 08:42

Ser friskt och klart ut ute:) Gött! Faktiskt, är i stort behov av att ha frisk luft, efter mina 40 grader i solen:)


Tänkte ge mig ut på en morgon prommis nu, sen ringa mamma och kolla hur min bil mår, SEN ta tag i tvätten. Hua! Men måste göras!


SEN skicka ut med om tjejkvällen me M, A, F och dom. Nice, nice.


I better get going!


Hörs mina vänner, u rock!!

Av malin nilsson - 17 mars 2010 11:28

Tänkte jag skulle skriva en sammanfattning här om mina två veckor i Thailand...men hur fan ska det gå till då?:)


Bad, solning, härliga middagar vid stranden, drinkar vid poolen, ingen städning, ingen diskning, no nothing, bara underbara värme, familje och glädje!


Bodde med min faster som är helt underbar, sen kom min andra syster ner och överaskade oss också med sina två småttingar, helt lovely!


Lägger in bilder ist så fattar ni lite!


Det enda man saknat är sina underbara vänner, annars har det vart en super semester!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards