Alla inlägg under maj 2010

Av malin nilsson - 4 maj 2010 18:21

Är en väldigt, väldigt god glass!


Idag har jag jobbat, promenerat med mamma, ätit middag och ätit glass.


Jag behöver seriöst städa..men orkar inte! va fan.


Ska ringa ett samtal nu sen slappa lite till..sen kanske städa lite. Ok, deal?


Vilket fruktansvärt tråkigt inlägg.


Ska skriva om nåt helt annat imorgon..hej!

Av malin nilsson - 3 maj 2010 19:42

Städa, men är jag sugen på det just nu? Nej. Men tror jag tar ett ryck, så blir det inte så mycket imorgon efter jobbet. För man är verkligen så pigg och sugen på det när man börjat jobba 5.30..jag lovar..


Undra om jag ska springa ner till the store först, hmm ja kanske.


Imorgon blir det iaf promenad med mamma (Så härligt få lite kvalitetstid samtidigt som man prommar, två flugor i en smäll liksom)


Nä nu får det va nog, hopp å heeeeej

Av malin nilsson - 3 maj 2010 12:54

HATAR tvättmedelsreklam!! Och speciellt vanisch. Mycket värre än reklam för t.e.x bindor. Det är ingenting i jämförelse.


Jag vet, har vart dåligt med kort det senaste, dåligt, dåligt!


Idag är jag ledig, såå skönt!

Men som alltid har man saker att göra. Ska iaf gå ut och promenera nu, håll en tumme att vädret är fint!


Sitta banvakt är kväll, så V får komma iväg och träna!


Ska jobba veckans resterande dagar nu, dagpass.


Nu ska jag bara kolla in nicole richie på Ellen, men lovar, efter det så KÖR VI.


Hej

Av malin nilsson - 2 maj 2010 14:14

Verkar det vara idag, men jag försöker tänka bort det, för ja ska ju jobba:)

Men ja är glad för det lilla, fick ett kort på min systerdotter M idag. Finns ingen sötare!! Och ja hoppas dom kommer och hälsar på, SNART!


Imoron är jag ledig, har massa saker å göra, men skippar nog träningen och sitter lite barnvakt.


Byr ya´ll


Av malin nilsson - 1 maj 2010 13:40

Ojoj nu är jag proppmätt! Precis vofflat en pizza. Men det va gott, laddad och klar inför jobb.


Asså stör ihjäl mig på "my super sweet 16" på MTV. Snacka om bortskämda skitungar. They like..."They  BETTER get me this car, or else...."

Ba hallå!! Hade mina ungar sagt så till mig, aldrig dom hade fått nånting typ.


Anywho, blev aludden igår, mycket trevligt! Sen basic en liten sväng. Gick runt ett.


Åh tycker lite synd om henne. Ojojoj.


Nu Blir det jobb hela helgen,syrran och systerdotter ska fira sina birthdays ikväll, jävligt trist att inte va med. Jag får vara med i spirit:)


hejdå

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards