Alla inlägg den 7 december 2010

Av malin nilsson - 7 december 2010 12:04

Varför, varför måste allt vara den 18 december i år? This aint right yo!


Julbord, birthday kalajs, tjejkväll!

Önskar jag kunde klona mig, men det går ju tyvärr inte.

Förra året så dök jag upp aaaaaalldeles för sent till Ms birtday, så iår kommer jag!

Födelsedagar prioriteras först.


Sitter just nu här och lyssnar på macarena, ska snart dra mig till staden, jag och mitt vita hår. O lord!

Har druckit en nutrilett och liver leker, aaahaha.


Hade en väldigt mysig fikpaus igår med M och E!


Ok, undra om jag ska ta ett tåget? Tror fan det asså, utifall det är massa förseningar inte åkt tåg på ett tag nu, hur har det varit?


Undrar hur E har det? Måtte icke hajen har tagit dom!


Tänker på dig bästa granne!


Nä, nu ska jag lägga in växel två (?) och få på mig lite kläder. (har en förmåga att gå alldeles för länge i mina myskläder då jag är ledig)


Hugs and kisses!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards