Alla inlägg den 11 december 2010

Av malin nilsson - 11 december 2010 12:36

Igår traskade jag iväg till tåget ungefär fem över elva, mötte F på tåget tjugo över och vi var inne i stan innan tolv.

Lite shopping, lunch och pubhäng!


Lyssna nu väldigt noga! Uppe på Arkaden i stan, ligger världens godaste salladsställe!

Man får välja sin egna och nu ska jag berätta höjdarn,: Kyckling, pasta, alla grönsaker, avocado, fetaost och MANGORAJA dressing! Så god, godaste ever.

Slurp sa det bara! Mitt nya favoritställe.

Timmarna änna flög iväg och vi avslutade kvällen på Oleary´s. Lr F gjorde det, jag stannade kvar.

F är en av dom bästa och jag tycker om henne så!

Sen kom J och hälsade på oss, trevligt, trevligt! Hon har bott i Barcelona ett tag, men är nu hemma igen.

Sen gick vi vidare (***********************) Och sen tog jag elvatåget hem. Vaknade dock mitt i natten av att någon kastade snöbollar på mitt fönster (?) How sick is that? Blink Blink.


Bästa tjejdagen igår med bästa tjejerna!

Idag ska jag jobba. Är nog bra det.


Lagerhaus, oj vilken mysig affär! Också ett ställe jag inte riktigt upptäckt förrens nu. Alltså verkligen upptäckt.


Och bästa E är hemma från Egypt! All is good!


Snart är det min tur att åka en liten tripp, längtar!

Sol, bad, god mat, trevligt sällskap, poker, drinkar, läsa massa böcker!

Its ooon!


Ha en trevlig helg alla vackra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards