Alla inlägg den 2 juli 2010

Av malin nilsson - 2 juli 2010 21:51

Precis läst boken "blodsbröder" av Tommy Deogan. Bror till Tony Deogan, som blev misshandlad så svårt att han avled i ett "huliganbråk" i Stockholm.


Fantastiskt bra bok!

Framför allt så handlar den om Tommys resa, från att vara en missbrukare som är involverad i massa skit till den man han är idag. Till den bra människa han är idag!


Ren, föreläsare, ser klart.

Läs den.


Det bästa är när han skriver ett brev, ett öppet brev då han förlåter sin brors mördare.

Tänkte jag skulle skriva hela brevet här, men läs boken ist.


Peace!



Av malin nilsson - 2 juli 2010 16:50

Var uppe tidigt idag och åkte och badade med E och J. Supermys!!

Sen åkte jag och J till systemet och lite sånt. Nu är jag segis!


Tror jag kanske stannar hemma ikväll, packa och bara vara, läsa en bok kanske.


Imorgon blir det lite party hihi lr femkamp med jobbet. Trevligt, trevligt!


Sen på Söndag till Sthlm några dagar.

Sen gärna havet och skara på Lör. Och ja, sen jobb igen. Man får se till att njuta varje dag! Tur man är en livsnjutare.Take care everyone!


Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards