Alla inlägg den 18 juli 2010

Av malin nilsson - 18 juli 2010 17:55

Jag fattar inte att folk kan ha de så. Jag menar, man blir ju nyfiken. Lr jag blir nyfiken iaf. Det är som..man tror man känner personen, men asså, nej. Man får en känsla, a visst. Men är det säkert den stämmer, nae.


Ne jag funkar så iaf, kan inte prata me nån jag inte träffat. Känns too weird.


Not my thing. Inte så jag rullar.


P.s jag vill ha en stor röd halsduk. Im not kidding ya´ll.


hej.

Av malin nilsson - 18 juli 2010 13:15

Sol idag!! Skulle ju till havet! jaja, va ska man göra:)


Funderade på att möta upp S på liseberg sen också, men nu tänker jag att jag hoppar nog. Ska jobba alla dagar nästa v, så ska nog passa på att ta det lugnt bara. Hämta hem några filmer kanske, lära mig spela poker på nätet! Va inne på svenska spel, men fan verkade as krångligt?!


Hej

Av malin nilsson - 18 juli 2010 02:38

Klänning fångade mitt hjärta i kväll!


Hon var dagis fröken, och hon var med på detta bröllop jag bartenda på. Hon va så himla söt och rolig! Säkert 60 bast. Dansade till Lady gaga som om det inte va nånting och, ja hon va himla fräck asså! Power till dig, du rocka fett!!!


Hihi! Man blir såå glad. Kalla mig gärna töntig.


Å L, Vilken himla  gullig tjej!!!

Va ju tvungen att "skvallra" lite.


Och till dig, gillar dig. Skarpt.


Gonatt godisar.


P.s shakin stevens är min nya idol:P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards