Alla inlägg den 13 januari 2011

Av malin nilsson - 13 januari 2011 21:38

Ja men ni vet..man vaknar, man har liksom inte riktigt sovit klart. Men man måste gå upp, för man ska gå och jobba.


Så man kränger sig ur sängen och åker iväg. Ingen bra start. Man vill ju kunna vara uppe en stund innan man drar iväg, i en perfekt värld iallafall.


Seg som aset! Men sen ordnade det upp sig och jag blev lite piggare.


Ska strax sova, öppnar imorgon. (I ottan)


Imorgon åker mina peeps till globen, UTAN MIG! Fattar inte riktigt hur dom kan med detta, men tydligen så..:)

Hoppas dom får en jättetrevlig kväll med god mat och annat trevligt!


Nu är det snart dags, på Tisdag gäller det. Tur jag har min tyska vän som ska köra och hämta mig.


Till dig: Fuck u and fuck the horse u came in on. (A ,inte min tyske vän alltså, utan till en speciell mansgris vars namn jag inte vet och heller inte vill veta)


Skickar en tanke till P också,skit i dom där skitmänniskorna, det finns nåt som kallas Karma.


PEACE!


P.s Imorgon blir det jobb, Träna och sen rödvin och Ostkväll!

Life is gooooood!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards