Alla inlägg den 23 januari 2011

Av malin nilsson - 23 januari 2011 13:36

1) Viktigast av allt, allt, allt! Är självsäkerhet. Att du utstrålar ett slags calm över dig själv. Du vet vem du är, vad du gillar och inte gillar, dina svagheter och dina starka sidor.Du är lite kaxig, MEN inte för mycket. Vi tjejer gillar snälla killar.


2) Du är passionerad i ditt arbete. Spelar ingen roll vad du gör, men det är sexigt med en man som går in 100% i det han gör. Om han sen gör det exemplariskt är det ännu bättre..


3)DU bestämmer vad vi ska göra på våra dejter Alltså inget "Vad vill du göra? "Vi gör vad du vill" Lr "Du bestämmer" Nej, visa att du är man!


4)Var. Inte. För. På! Alla tjejer vet vad jag pratar om. Låt mig komma till dig, i princip. Ett ex: Vi blir lite fulla och bestämmer oss för att bada i poolen mitt i natten. Låt mig komma till dig. Ex 2: Vi ligger och hånglar i sängen,låt återigen tjejen ta det största initiativet. Vi tröttnar med en gång om en kille visar sig vara helt ivrig och amatörmässig. ok?


5) Du måste vara en bra kyssare! Är du inte det, kommer du aldrig få komma till second base ok?


6) Visa din romantiska sida, då och då. (En av mina mina dejter har varit på stranden, en kväll, gitarren kom fram och killen började spela och sjönga. Inte på ett smörigt sätt, utan på ett roligt sätt. Ta med lite öl oh bara have a good time. Vill man gå vidare därifrån, så, Ja, då är det mitt val.


7) Var snäll mot din mamma!


8) Imponera, aldrig, aldrig med pengar! Alltså, prata inte om hur mycket pengar du tjänar, flascha inte med dyra saker m.m That don´t impress me much.


9) Var lite små mystisk och berätta inte allt om dig själv med en gång. Visa att du har integritet.


10) Vi gillar stora manliga kroppar, stora händer, breda axlar Och gärna lite mage och sånt, vi gillar att ligga mjukt om nätterna..)


11) snacka aldrig, ALDRIG skit om våra vänner! För du vet själv vem som åker först.


have a Greeeeeat day!!


11)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards