Alla inlägg den 2 juni 2013

Av malin nilsson - 2 juni 2013 22:01

Hej i stugorna. Då var denna helgen över, den har verkligen flygit fram! Det har vart fullt ös på jobbet, måste säga att jag jobbar med världens goaste killar! Nu är jag iaf hemma och har faktiskt börjar packa lite. Packar inte så mycket nu för tiden, mest bekväma saker. Bikini, strandklänning och sarong och nån fin kvällsklänning är viktigast. Ska sova strax så jag får en fräsch start på morfondagen och kan fortsätta (hittar inte min bikini, men det ligger här nånstans hoppas jag)

Den här tiden på året är så skön tycker jag, man har allt gottigt framför sig, sommarkvällar, grillkvällar, vinkvällar, åka och bada, semestrar och allt annat som hör sommaren till. Campa, det måste man göra minst en helg fy fan vad trevligt det är!

Bli några dagar med fullt upp nu iom jag jobbar kvällar så får det bli.

Längtar tills Tors, ska bli såå hääääärligt och rooooooligt och relaxing blandat med säkert lite tokigheter med bästa E!


Gonatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards