Alla inlägg under maj 2009

Av malin nilsson - 21 maj 2009 19:40

japp, det är det!


toodi-mat-loo på er

Av malin nilsson - 21 maj 2009 17:14

idag har jag shoppat.


En klänning, tre hårband, hårinpackning och leaveinbalsam, svartkajal. Det ni:)

Nu ska jag städa lite och ikväll gå en kvällspromenad. Lovely.


M åker till lysekil idag och kommer söndag, själv ska jag jobba i helgen.


Nästa helg är det lerumsdagarna, då kööör viii!


puss och kram från en lycklig tjej.

Av malin nilsson - 20 maj 2009 17:12

Förut. Hur fel allt KAN bli ibland. Alltså. Säg att du är på fest, utan din kille/tjej. Du kommer hem och din kille/tjej hittar ett kort på någon okänd kille/tjej som han inte känner. Och personen kanske tex bara står i kallingarna på kortet. Detta kan ju missuppfattas FETT om man har otur.

 Ja, ibland är det inte lätt alltså.


Killar och tjejer tänker ju så olika ibland också. yeh yeh, jag säger dåhät, du kan aldrig kontrollera vad nån annan ska göra lr gör, du kan bara tänka på dig själv, kontrollera dig själv så att säga.


trust is everything. and if someone breaks that trust, its there fault.

bara en tanke änna.

Nu är jag out of here. Imorgon allum, jehooo och träna


hej

sov

Av malin nilsson - 19 maj 2009 18:55

Typ två timmar i natt. helt död idag. M sov här och ibland kan vi verkligen inte somna. Och det är inte av den anledningen ni tror. För varmt, för kallt, för liten säng, gaaaaah.

Av malin nilsson - 18 maj 2009 17:19

Tittar på ett gammalt avsnitt av sex and the city nu,haha så jäkla bra.


Jobbat och prommat med mamma idag, ska boxas kl sju. Sen kommer nog M tror jag, sova här. Jag vill kramas lite.


Har börjar läsa lite ur min nya bok, flickvännen (present från mamma) I like it!!


puss

Av malin nilsson - 17 maj 2009 16:50

Tack för igår, gaah ni e ju helt underbara!!


Tur med vädret hade vi också, så kunde sitta ute jättemycket.


Blev ju Basic senare sen på kvällen, skulle ju till stan juuh:) Men det va trevligt, det enda dåliga vara att jag inte träffade M igår, hon var i stan.


Nu e jag så mätt så jag snart dör. Ätit massssssa gott sen i torsdags. Imorgon Blir det träning, boxpass.


Har legat i sängen med M typ hela dagen. Myst.


:) Ska kanske hem och spela lite poker sen, får se hur magen känner sig.......


pöz

Av malin nilsson - 17 maj 2009 16:50

Tack för igår, gaah ni e ju helt underbara!!


Tur med vädret hade vi också, så kunde sitta ute jättemycket.


Blev ju Basic senare sen på kvällen, skulle ju till stan juuh:) Men det va trevligt, det enda dåliga vara att jag inte träffade M igår, hon var i stan.


Nu e jag så mätt så jag snart dör. Ätit massssssa gott sen i torsdags. Imorgon Blir det träning, boxpass.


Har legat i sängen med M typ hela dagen. Myst.


:) Ska kanske hem och spela lite poker sen, får se hur magen känner sig.......


pöz

Av malin nilsson - 16 maj 2009 13:50

Vart på systemet och städat, sen hämta maten vid tre, sen kör vi på vidare därifrån!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards