Alla inlägg under maj 2009

Av malin nilsson - 16 maj 2009 01:05

Kom precis hem från Mamma och pappa, har firat mig där ikväll.

Med tårta, bullar,paket, poker och lite vin:) Helt underbart, jätteglad för mina presenter.


Känner mig så otroligt blessed. Att man har så underbara människor omkring sig..vad mer kan man egentligen begära och vad mer kan man egentligen behöva? Inte mycket.


Å mina tokiga pappa. Älskar dig MEST. Så är det bara. Vi är så lika du och jag på många sätt och vi förstår varanndra bäst.


I just think you`r the most beautiful person in yhe world, inside and out.


Nu ska jag sova, ses imorgon seven oclock!


puss

Av malin nilsson - 15 maj 2009 11:38

Så, igår hade M gjort en jättefin middag, så det var kanon. Mysigt, så drack vi lite vin också.


Sen fick jag ett samtal från en vän  som hade en sak på hjärtat. Följ ditt hjärta, och tänk framåt.


Nu ska jag ut och gå och sen har jag massa saker att göra så wish me luck people!:)


Btw...Ni e UNDERBARA!

Av malin nilsson - 14 maj 2009 19:25

Jag har upptäckt maraboue sweischernöt (ja vet ingen ny, men)


EEEh, den är ju inte lite go lr så va!!!!!


minst 2 i veckan måste man ha:)

Av malin nilsson - 14 maj 2009 17:13

Måste lägga in lite mer kort, fan man blir lite kass på de ibland

Go

Av malin nilsson - 14 maj 2009 15:43

Shorty, its your birthday, were gonna party like its your birthday!!

Mohahaha.


Jobbat hela dagen, kom hem nu. Spinna, sen hem till M och mysa sig:)


Tack för alla gratulationer, det värmer.

puss

Av malin nilsson - 13 maj 2009 18:17

Nu å snacka lite skit med F!

Av malin nilsson - 13 maj 2009 15:20

Nu ska jag å V åka och beställa lite mat från kvantum, så hämtar jag det på lördag.


Och snälla, snälla gör så det blir fint väder, annars blir det ju fan:)


haha, ok anyways har jobbat idag, och jobbar imorgon sen ledig hela helgen, skulle egentligen jobbat sön, men den fick jag bytitn bort så det va bra.


Lite huvudvärk...pollen...blääää...våren e vidrig:)


ok, im out heeej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards